Gå til innhold

Kan noen se hit litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er tilbake igjen på bli gravid etter 3 år, klar for å starte prøving på ny spire:)

Jeg er i dag 10dpo, og fikk nettopp positiv el-test fra billigtester, men grav-testen derifra ble negativ! (ettermidagsurin på begge testene)

Noen som vet hva dette betyr??

Skal prøve å legge ut et bilde av el testen så dere kan se om den virkelig er positiv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Har lest at det innimellom blir positivt utslag på eggløsnings test før graviditetstest men også omvendt :) så da kan du kanskje begynne å krysse fingrene for at du er gravid :) om ikke andre har andre meninger? jeg er ikke 100 % sikker :) Krysser fingrene for deg jeg hverfall :)

Skrevet

Takk for svar:) Da jeg ble gravid med førstemann fikk jeg positiv el-test, men da ble ogå grav-testen positiv samtidig! (husker ikke når jeg testa i forhold til ikm den gangen)

Mista litt håpet da kun el-testen ble poitiv i dag da vettu^^

Men kanskje 10 dpo er litt tidlig å teste..?

Skrevet

tja,er jo fire dager før ikm (?) om jeg har forstått det riktig,så er muligom du venter til ikm dagen å tester da,så er den kanskje positiv:)) Krysser fingre og tær for deg :P

Skrevet

Tusen takk:) Stemmer med fire dager før ikm ja;O)

Skrevet

Er det noen her som har opplevd det samme?

Skrevet

Ser ikke ut som dette går riktig vei:( Negativ billitest i dag 11 dpo på morgenurin!

Og i ettermiddag fikk jeg skikkelige tak i ryggen, så kom det litt lyserosa blod!! (aldri fått lyserosa blod før men) 3 dager før ikm.

Tanta er vel like rundt hjørnet:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...