☆Lille my* Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Jeg er tilbake igjen på bli gravid etter 3 år, klar for å starte prøving på ny spire:) Jeg er i dag 10dpo, og fikk nettopp positiv el-test fra billigtester, men grav-testen derifra ble negativ! (ettermidagsurin på begge testene) Noen som vet hva dette betyr?? Skal prøve å legge ut et bilde av el testen så dere kan se om den virkelig er positiv!
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei Har lest at det innimellom blir positivt utslag på eggløsnings test før graviditetstest men også omvendt så da kan du kanskje begynne å krysse fingrene for at du er gravid om ikke andre har andre meninger? jeg er ikke 100 % sikker Krysser fingrene for deg jeg hverfall
☆Lille my* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Takk for svar:) Da jeg ble gravid med førstemann fikk jeg positiv el-test, men da ble ogå grav-testen positiv samtidig! (husker ikke når jeg testa i forhold til ikm den gangen) Mista litt håpet da kun el-testen ble poitiv i dag da vettu^^ Men kanskje 10 dpo er litt tidlig å teste..?
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 tja,er jo fire dager før ikm (?) om jeg har forstått det riktig,så er muligom du venter til ikm dagen å tester da,så er den kanskje positiv:)) Krysser fingre og tær for deg
☆Lille my* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 Tusen takk:) Stemmer med fire dager før ikm ja;O)
☆Lille my* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2010 Er det noen her som har opplevd det samme?
☆Lille my* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 Ser ikke ut som dette går riktig vei:( Negativ billitest i dag 11 dpo på morgenurin! Og i ettermiddag fikk jeg skikkelige tak i ryggen, så kom det litt lyserosa blod!! (aldri fått lyserosa blod før men) 3 dager før ikm. Tanta er vel like rundt hjørnet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå