Romeren Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 ..Hvor lenge varte det før tennene dukket opp? Og hvordan så avføringen ut? Her har vi hatt lysegrønn slimete avføring siden lørdag. Vi har gitt oss med fast føde inntil videre for å se om det går over. Det kommer relativt lite hver gang, men omtrent hver tredje time om ikke oftere i perioder. Jeg håper jo selvsagt det er tenner, men tviler litt...
Gjest eelis+kian Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Her hadde vi selv en runde med grønnslimete bæsj. Det kom ingen tenner, men han har fått noen nye kuler i tannkjøttet. Det gav seg uansett etter rundt 3 uker :-)
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Her har knerten løs avføring når tennene kommer, men da som regel bare et par dager før den bryter gjennom. Og av og til en dag eller no etterpå også. Lurer litt på hvorfor det er sånn. Flere som mener det ikke er noen sammenheng, men her ser vi helt klart sammenheng mellom løs avføring og tannfremmbrudd. Her er den også ekstra gul og ikke bare løs.
Romeren Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Surt om vi må vente med fast føde i 3 uker! Han ble 6 måneder på fredag... Jaja. Får bare håpe det gir seg!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Opplevde aldri grønn bæsj, men nok litt løsere. Lurer på om det er derfor tassen på 1 år er løsere i magen for tida, siden det har kommet fram et hjørne på en jeksel nå... Dessuten tror jeg det er en jeksel til på vei fordi han tydelig klør i munnen. Men jeg lurer: Opplever dere bæsjelukta som surere? Synes det lukter så inmari surt av bæsjen nå... Skikkelig guffen lukt ;/ Ellers så lurer jeg på om det kan være pga at han nå drikker kumelk... :/
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 begge mine hadde/har løsere, mer kornete og litt slimete avføring i dagene rundt tannfrembrudd.blir sår i rompa(aldri ellers), og JA, det lukter veldig surt av bæsjen!
lillejenta2 Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Her kom det ikke tannbæsj før etter at tennene kom, eller rett rundt at de brøt igjennom så startet det. Holdt på en uke. Men det var bare de første to tennene at det skjedde. Nå har han fått fire til og vi har ikke sett noe til løs bæsj! Heldigivs!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Hehe, ja da er det nok en sammenheng med jeksel-frembrudd og den sure lukta Vært løsere også noen dager nå, så tyter ut rundt lårene, oppover magen og ryggen :/ Delikat ja... :/ Snakket faktisk med hs ang denne lukta. Hun var mer enig i at den kom pga tennene enn at han kunne reagere på kumelka. Men kan ikke skjønne at det skal ta så j.... lang tid å få den jekselen frem!! Kjente første spiss på jekslen den 8. mai, og da hadde han vært urolig på natta i et par uker allerede.... Den spissen har kommet lenger frem, men først NÅ kommer resten av jekselen. Altså de tre siste spissene!! Skal det ta så lang tid med resten av jekslene så får vi mange år med urolige netter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå