Gå til innhold

Samsoving når samboer røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tenker dere om å ha babyen i senga der samboer har ligget?

jeg tenker på etter at samboer reiser på jobb om morgenen så legger jeg meg over på siden hans, og legger lillegutt på siden min/midten av senga. så legger jeg dyna mi i en pølse på andre siden av gutten min så han ikke skal rulle ut.

Men tenkte på om det er uheldig med tanke på at man skal jo ikke samsove med babyen når man røyker? jeg røyker ikke men samboer gjør jo det og han sover i senga der jeg legger lillegutt oppi til meg.

er det farlig tror dere?? med tanke på krybbedød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillegutt ligger på et teppe i tillegg til at han har sin egen dyne over seg da..

Skrevet

Nei, da ville jeg heller "stått opp" med lillegutt.

Tatt på han ny bleie, body og tatt han med på sofa'n og kos med han der.

Hvis du tar han med i senga etter at samboer har dratt på jobb fem dager etter hverandre har jo dette blitt en rutine, hva skal dere gjør på helgene? Lillegutt vil jo i senga da også, han kan jo ikke forskjell på hverdag og helg ;)

Skrevet

nei mente ikke at vi gjør det hver dag, men en gang sånn i ny å ne:)

syns liksom det er så veldig tidlig å stå opp halv 5, når samboer står opp:P

samboer ligger jo på sofaen han også da...(sitter ikke røyken igjen der også`? er det bare senga? )

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg hadde nok gjort akkurat det samme som deg! Så lenge han bruker egen dyne (og eventuelt har et teppe under som du sier), tror jeg nok ikke det er noe problem.

Vet ikke om det er stor forkjell på snusing og røyking, men vi har alltid hatt babyen i sengen og samboern snuser som bare det.

Skrevet

tror det har noe med karbonmondioksiden(eller hva pokker det heter) de som røyke puster ut.

De puster ut dette selvom de pusser tenner osv... Det sitter liksom litt i dem. leste dette et sted en gang men husker ikke hvorfor.

Det sitter også i håret og huden.

Er ikke helt sikker altså,men mener det var noe sånt:)

Helsesøster sa at det var ok så lenge han lå på min side i sengen.. men ville høre deres meninger om dette:) er mange kloke damer med masse erfaring her inne:)

Skrevet

glemte å nevne at gutten min er 7 uker gammel

Skrevet

Hmm...ikkje at eg er nokon ekspert, men eg kan ikkje tru at du løper nokon stor risiko om du tar han med i senga etter at sambuaren din er stått opp. Det er jo utpusten til sambuar som kan vere farlig - i alle fall slik eg har forstått det.

Skrevet

vi hadde vår sønn i senga fra dag en,

å mannen min røyker, men vi har hatt dører å vindu opent pga de han puster ut..+ han ligger på min side av sengen så han ligger ikke nær faren som puster ut skiten..

nå som han snart er 11 mnd ligger han overalt i sin å vår seng,alt etter hva han føler for..

er livredd krybbedød selv ennå, men vi passer på å holder han nærmest mamma å helst i sin seng..

Skrevet

tordenværs mor ;) :

hvor lenge vil du godta at han ligger i deres seng? Altså siden han er 7 uker ser jeg ikke noen grunn til å nekte han enda,men vil jo ikke at han skal bli avhengig av det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...