Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 En x-trail. Noen som har erfaringer med den bilen...
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Kan uansett ikke være værre enn en Prius, de er jo rene selvmordsmaskinene
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 auda:( nei dette er jo nissan, så får håpe den ikke matcher toyota prius da...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 På hvilket grunnlag kan du si det? Fra vg.no?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Naboen har. De vurderer å bytte den ut nå når de venter barn nr 2. Visstnok pga liten plass. Kunne heller tenke seg Toyota Avensis som oss. Større bagasjerom, og bedre plass i framsetet med barneseter bak.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Alle vet at Toyota er dritt. Du får ingenting for pengene, de er trange, og enkelte av dem har blitt utstyrt med autopilot. Og nei, det er ikke bare norske tilfeller hvor de forvokste brødboksene har løpt løpsk, det har faktisk vært dødsulykker på grunn av dritten. Jeg tvang faren min til å skifte bil på grunn av at han kjørte det der. Gav klar beskjed om at han kunne bare glemme å ha ungene i det drittet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Gratulerer med ny bil :-) Har ingen erfaringer med akkurat den bilen, men så gøy!! Alltid gøy med ny bil :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Hvis man leser Vg kan man fort få inntrykk av at Toyota er noe dritt ja. Men rart at det de fleste andre steder erfares det motsatte. De fleste Toyotamodeller scorer høyt i kollisjonstester, har høy driftssikkerhet og ikke minst årets bil flere ganger. Det kan neppe være uten grunn. Toyota har nok modeller som er mindre populære og bra de også, akkurat som de fleste andre bilmerker. Har selv erfaring med Toyota gjennom mange år. Først med foreldre som har hatt det i alle år, og nå selv. Og det har med hånda på hjertet ALDRI vært noe tull med noen av bilene. De har aldri vært på verksted utenom årlige servicekontroller. Nå har det jo kommet fram at det ene norske Priustilfellet var oppspinn fra ene enden til annen også da.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Vi har bare ett barnesete da, og ingen flere blir det:) Setet står også framovervendt så vi har nok god nok plass i bilen:)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Hva som har kommet frem om Priusen spiller egentlig ikke noen rolle for min del. Jeg kan ikke fordra Toyota, og det er på grunn av elendige kjøreegenskaper i forhold til andre merker, de er grusomme å sitte i (får vondt etter en halvtime både i ryggen og ræva), og de ser helt jævlige ut. De aller fleste biler ser like ut, men Toyota går virkelig inn for å bli markedsleder i kategorien grusomt design. Trangt om plassen innvendig er det også. Men så skulle da ikke kommentaren min lage noen diskusjon, det var det en kverulant av en anonym som gjorde når jeg dissa super-bilen
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Vel, det er ditt personlege syn, som forresten ikkje høyrde heime i denne tråden i det heile. Toyota er no likevel eit av dei mest selde merka i landet, og har dei mest fornøgde brukarane. Så alle er tydelegvis ikkje einige med deg.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Det har jeg heller ikke sagt, og det var ikke jeg som starta den diskusjonen heller, det var frøken anonym som bare MÅTTE pirke.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 hehe, jeg er litt fristet til å spørre frøken 666 hva slags bil hun selv har siden hun har så voldsomme motforestillinger mot Toyota...?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 Vi har en Opel, og en Mercedes. Var det noe mer du lurte på? Hestekrefter osv kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 Vi har også kjøpt den bilen. Helt ny. Får den snart. Jeg tror det blir bra. Den virket jo stor med god plass. Vi var å kikket på mange forskjellige. Og x trail virket jo en av de større. Jeg gleder meg også til å få den. Skal bli godt med srørre plass
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 nei takk, helt uinteressant. Jeg tenkte meg nok du kjørte tysk selv, det er ganske typisk for de som rakker ned på Toyota. Jeg har ikke valgt Toyota selv så dette er ingen personlige sårede følelser som ligger bak spørsmålet Til info har jeg selv hatt mercedes i flere år, men makan til dritt har jeg sjelden vært vitne til. Var en befrielse å bytte dem ut og bli kvitt vanvittige uforutsette utgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå