Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vil ha en vogn som er god og lett å trille turer med,skal funke både på kjøpesenter og til lange turer på asfalt eller grusvei på landet.helst ikke så tung i oppoverbakker..og så skal den ikke ta så veeeldig stor plass:-) har en emmaljunga smart duo nå som jeg synes er tung iom at ryggen ikke er helt go!valget står mellom tfk joggster og emmaljunga city cross!evnt emmaljunga cangaroo..veldig ulike vogne,liker begge og har problemer med å bestemme meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141898890-g%C3%A5r-meg-vill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, d skal ike være lett :)

Har du sett på mountain buggy? siden du likevel vurderer tfk joggster og cangaroo:)

City cross og tfk er omtrendt lik i vekt da, nå vet jeg ikke med cangaroo.. men mountain buggy er 10 kg :) har selv sett meg ut mountain buggy da.. liker den veldig godt, alle skryter av at den er så fantastisk god å trille. også liker jeg at framhjulet er litt større en tfk sin twist i hvert fall. synes d er greit i og med at framhjulet baner vei for resten av vogna.

et annet tips er lufthjul.. om du skal gå mye tur på grusvei, terreng og snø, er lufthjulene mye bedre enn luftkanalhjulene etter min mening.

Trilte en emmaljunga cerox i vinter med luftkanalhjul, slike som er på de nye city crossene.. og d klabba veldig:/ tungt å trille da.. vet de samme hjulene er på cangaroo også..

ville vurdert tfk og evt mountain buggy sterkere jeg da kanskje ;) men d skal jo passe ditt behov da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...