power puff Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Noen som har vært på 3D ultralyd i uke 25? Har bestilt i dag og er spent på hvordan bebis ser ut da! Det optimale er vel uke 28 men det er så lenge til! var på ordinær UL i går og det var litt usikkert med kjønn og det vil vi vite så fort som mulig
mamma til lillingen Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Leste på siden til den klinikken jeg vurderer, at de anbefaler å vente helt til uke 30! For da har babyen fått ordentlige trekk, og man kan kanskje se hvem den ligner på, osv.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 var på 3d i uke 29 og blidene ble kjempe bra! så at han lignet på pappan:) men har hørt om de som er på 3d i uke 25 også blir fornøyd:) Personlig ville jeg ventet til uke 27 i allefall.. men det er opp til hver enkelt. er jo ingen garanti for bra bilder uansett:) lykke til:)
:) ! Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 jeg var på 3d ul i uke 25+4. Fikk kjempe bra bilder, klarte å se at han har nesen min og munnen til pappaen sin. Legen sa også det Dra på 3d i uke 25 du, jeg ble ihvertfall fornøyd! Lykke til
power puff Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 Vi var i uke 28 md forrige barn. Men denne gangen er det like mye for å få vite kjønnet siden hun lå med navlestrengen mellom bena på ordinær ultralyd!
Evigheten Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Der hvor vi var tar de ultralyd mellom uke 25 og 30. Vi var på 3D i går, det ble uke 26 for oss, og man kan veldig godt se at ho ligner på pappa'n sin! Fire av bildene ligger her, om du vil se omtrent hvordan det blir: http://ida-myplace.blogspot.com/
power puff Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 Så fine bilder augustfrøken! Synes de er ganske så like de vi tok i forrige svangerskap med sønnen vår. Da var vi der i uke 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå