mamma til lillingen Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Noen som vet hvor mange kjøretimer som er obligatorisk (kl ? Prøver å finne fram på nett, men der er mange forskjellige svar. Noen sier 36, men har hørt at dette er inkludert traffikalt grunnkurs, mørkekjøring osv - stemmer dette? Jeg lurer på hvor mange timer man faktisk må sitte i bilen å kjøre, altså helt vanlig kjøretrening sammen med kjøreskolelærer.
lillerosin87 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Tror denne kan hjelpe deg: http://www.vegvesen.no/binary?id=13687 Slik jeg forsto det trenger man altså 9 timer i bil med vanlig kjøring. Men i tillegg til dette må du igjennom glattkjøringen og mørkekjøringen da (som du sikkert vet.) Har ikke helt satt meg inn i det nye systemet, så jeg er kanskje ikke til all verdens hjelp, men jeg så at det ikke var noen andre som hadde svart deg, så jeg forsøkte ihvertfall.
mamma til lillingen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Takk! Akkurat en slik oversikt jeg var på utkikk etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå