Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Del Skrevet 26. mai 2010 Er så masse tanker som surrer rundt i hodet mitt. Begynner på skolen til høsten, og nå er jeg gravid. Kjæresten min som jeg har vært sammen med i litt over 1 år går ut med bachelorgrad nå i juni. Har snakket masse med han og han sier han ikke er klar, han vil at jeg skal ta abort, så kan vi alltids lage en ny når tiden er inne. Men det som er, er at jeg gjennomførte en abort i 08, som jeg angrer hver eneste dag på. Og har så virkelig ikke lyst til å gå igjennom den smerten og den sorgen igjen. Er 17 år, og vet jeg er veldig ung, men å ta abort er ikke og vil ikke bli et valg. Det er tross alt et levende vesen inni meg, noe som jeg kan bære på i 9 måneder, og se det utvikle seg med årene. Elsker tanken på å være gravid, men elsker jeg den høyt nok til å være klar for å få et barn? Har diskutert fram og tilbake med meg selv, både de negative tingene og de positive tingene, men kommer alltid fram til det samme svaret. Hjertet mitt skriker nei, mens typen min sier jo.. Han støtter meg i uansett valg jeg tar, men vil ikke ende opp som alenemor. Ikke at det er noe dumt, men ja.. Masse hormoner og tanker og følelser som svever over meg nå, trenger virkelig råd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141898603-vil-jeg-virkelig/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå