Vingla Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Har mange tegn til graviditet- oppblåst, menssmerter, av og til kvalme, men ingen ømme pupper.... Noen fler som har opplevd det? Når blir man øm i puppene ved en evt. graviditet?
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei:) jeg fikk ikke ømme pupper før seinere i sangerskapet når jeg gikk med jentungen:) Men alle har forskjellige måter å merke eller ikke merke en graviditet på Når har du ikm da? spennende:))
Vingla Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har IKM i morgen eller lørdag.. Føler mange av symptomene som har vært begynner å forsvinne. Kanskje det har vært noe der som har forsvunnet? Har ikke hatt SA før, så jeg vet ikke helt hvordan det er. Hvor lang tid går det fra en SA til mensen kommer? Noen som vet...?
Night 78 - keiser og prins Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg får ømme pupper under el... så forsvinner det etter noen dager. Det gjorde det også da jeg ble gravid med tassen.
mayflower Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg får ømme pupper i dagene før TR. Også gir det seg når TR kommer. Om jeg får ømme pupper den PP jeg blir gravid gjennstår å se for det har jeg ikke blitt enda. Har begynt å kjenne ømme pupper idag, en uke før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå