Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Nå har kjæringa gått langt over streken her... Typen skulle egentlig til ungen i helga som var, men så trengte hun barnevakt denne uka i stede.. Så etter mye omrokkeringer med jobb etc, fikk vi det å til å gå.. Før hun plutselig ombestemte seg... Han er helt i kjelleren stakkar.. Over en mnd siden han så ungen, og nå blir det nesten en mnd til neste gang.... Skjønner hun ikke at hun ødelegger ham??? Og her sitter jeg og kan ikke si noe som helst, for det er ikke mitt bord.... Og ikke bare det, men når han blir sur på henne, er det meg det går ut over.. Går gjerne dager hvor han knapt snakker med meg, ingen berøring, klemming etc... Ligger i et hjørne av sengen, og står opp om jeg f.eks legger armen rundt ham Vanligvis ligger vi tett, og hender ofte ene vekker andre for litt kos både to og tre ganger på ei natt... Av og til har jeg lyst å fortelle den kærringa non alvors ord... Hun gjør så ungen mister mer og mer kontakt med sin far, og pga dette ødelegger hun mer og mer mellom meg og han.... Langt sytete å rotete.. men måtte bare få sagt det høyt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå