Gå til innhold

gasskluter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke anbefaler dere?

sett på sparkjøp og princess sine....

Sparkjøp, 6 stk m gul kant 29,50 kr

Princess, 5 stk m blå/grønn kant 19 kr

Noen som har erfaring med disse...? var å kjente på princess sine, men vet ikke helt hva jeg syntes om de... skal da bruke disse klutene til vask og stell... hørt noen synes de på princess er av mye dålrigere kvalitet enn de på sparkjøp.... er 25X30 grei størrelse på klutene til å vaske med? ser det er det alle andre bruker såå...

Så er princess sine litt billigere...

Hmm.. tips:D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Jeg kommer til å styre unna gasskluter denne gangen. Prøvde de med første jenta vår, men syntes de var forferdelige å bruke! Myke, små vaskekluter i bomullsfrotte er mye bedre mener nå jeg =)

Skrevet

Jeg kjøpte slike på Kid i går, 40% på alle kluter denne uka. Ordinær pris var 25 kroner for tre stk, synes de ser greie ut:)

Skrevet

jeg har de fra Sparkjøp. Syns disse er veldig greie:) Bruker de som gulpekluter:) De har veldig bra oppsugningsevne syns jeg!

Men de jeg er aller mest fornøyd med er noen som heter "babykluter" fra Rema 1000. Syns de er helt fantastiske! også er de en del større:)

søstera mi har de fra princess,men jeg syns de er så tjukke og klumpete..

smak og behag:)

Skrevet

Nøstebarn sine frottekluter brukte jeg til førstemann, og kommer til å bruke det til nestemann også :) vil absolutt anbefale de. Det koster 60 kr. for en pk. for 12 stk. Jeg tenker ikke på at de skal være så billig som mulig men heller at de ikke inneholder masse fargestoffer og kjemikalier, de skal tross alt brukes på en følsom hud :)

Skrevet

de små firkanta vaskeklutene i 6pak med gul kant rundt fra spar kjøp er de beste klutene som fins!!!!!!! (syns jeg!)

bruker omtrent bare disse til vask og stell og syns de er kjempegode!!

kjøpte også noen som så like ut på princess, men de ble mer som flanellkluter etter vask og ikke sånn rynkete og gode. men fungerer kjempefint disse også :-)

Skrevet

Sparkjøp sine små er gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...