Gjest Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Trooor jeg er gravid, men er ikke sikker! Tok en test i dag, var verken negatv eller positiv etter min mening:p var en "skygge" strek.... Har noen symptomer da:) -Utrooolig trøtt -Svimmel -Rar murring i magen eg ALDRI har kjent før, kjennes som om magen e bedøvd og noen pirker/stryker på innsiden? -Syyyke humørsvingninger - Mørkere brysvorter En ting til jeg lurte litt på, siste dagene har jeg merket at jeg ikke kan trekke inn magen lenger? Helt merkelig! Går ikke uansett om jeg står, sitter eller ligger! Syns det er utrolig merkelig....er dette et symptom? Håper dere kan gi meg noen svar/innspill på dette:)
Maewin Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Når venter du TR da? Kan være lurt å vente til etter IKM, og så ta en til test. Symptomer er veldig forskjellig fra person til person, og vises normalt ikke før du er rundt en måned på vei.. samtidig kan noen merke symptomer veldig tidlig. Bare ikke psyk deg selv ut.. slapp av og la tiden vise hva som skjer.
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Har veldig uregelmessig mestruasjon, så er ikke sikker:( hadde småblødninger ca 3 uker siden. Skjønner det kan ta litt tid før jeg får vite sikkert enten eller, men blir jo litt utolmodig:p
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Heisann! Dette høres lovende ut spør du meg =) Men jeg opplevde det samme i denne pp (fikk TR i forrigårs:(): Bare noen dager etter EL så begynte jeg å få symptomer slik som murringer i underlivet, økt utflod, vondt i korsryggen, oppblåst, skiftende løs/hard mage, humørsvingninger, frysetokter, trett, småkvalm osv... og jeg følte på meg at jeg var gravid. Begynte å teste aaaaltfor tidlig, allerede 7DPO og fikk en skyggestrek. Fortsatte å teste dagene etter og fikk flere skyggestreker. Hadde virkelig trua!! Men testen jeg tok dagen før IKM var negativ. TR kom ikke, men spottet som smått... 2 dager senere (ingen TR) så fikk jeg nyrestein og ble innlagt på sykehuset og ingen TR den dagen heller.. men dagen etter, nå på mandagen kom TR for fullt... så jeg var ikke gravid gitt Kan jo innbille meg at jeg kanskje var gravid, men at det endte i en veeeeeldig tidlig SA og at nyresteinen tok knekken på alt som evt var i gang i kroppen min... heh.. men nei, tror nok alt var bare innbilning! Så som du hører så kan både skyggestreker og symptomer bare være lureri, desverre.. men jeg lærte i allefall at jeg ikke skal teste før IKM, for en blir jo sååååå skuffa... uansett, så kan jo du godt være gravid for det, høres jo slik ut!! =) Ville bare dele min historie, slik at du slipper å bli like skuffet som jeg ble hvis din TR kommer snart... Krysser fingrene for deg!! =)
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Uff så synd:( Jepp får nok heller smøre meg med tålmodighet og ta ting som det kommer:) Men krysser jo fingrene! Takk for svar og innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå