Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Nå SKAL de siste 7 kiloene bort! Jeg forsøker og spise lite, sunt og ofte, men dette hjelper ikke i lengden. Trening er ikke noe jeg liker akkurat, men innser at noe må til. Har en baby på 10 mnd, så tenkte å gjøre følgene: -Gå i snitt 1 times tur hver dag i raskt tempo med vognen, litt bakker. -Ta 100 sit-ups hver dag -Trene litt med 1-2 kilos vekter for armene, en 4-5 øvelser med 20-30 repitisjoner en 4-5 dager i uken -Når jeg husker det, så trene lår, rumpe osv når jeg ligger på gulvet med babyen Noen sjanse for å gå ned litt i vekt med bare dette, eller MÅ jeg begynne å trene noe? Har forsøkt det meste, inkludert zumba som så mange synes var så gøy, men ingenting frister.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Høres bra ut:) Men husk rotere mest mulig med kroppen, når du tar sit-ups og bruker vekter.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Takk for svar Hvor fort tror du det vil gå og bli kvitt kiloene? Er det urealistisk med 1,5-2 mnd?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Når du f.eks. trener biceps med vekter, så ta utfall samtidig. Brenner dobbelt så mange kalorier. Og så burde du trene litt intervall. F.eks. 3 minutter styrke, 2 minutter cardio og 1 minutt mage. Gjenta dette tre ganger. 30 Day Shred med Jillian Michaels er veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Takk for tips :-) Har lurt på den 30 Day-greien, men har forsøkt med så mange trenings-DVD'er før, som fort blir liggende å støve ned, at mannen garantert kommer til å mobbe meg om jeg forsøker på enda en
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har også vanskelig for å holde meg til en ting, eller ha motivasjon nok til å fortsette det jeg begynte på. Men jeg har fått dilla på 30 Day shred! Kun fordi jeg har tro på det!! Og det er veldig effektiv trening! Og kun 20 minutter om dagen. Det får man til. ! :-)
serin@ Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Klarer du så mye som 20-30 reps burde du øke belastningen, altså få deg noen tyngre hantler. Og i stedenfor situps ville jeg kjørt planken 3x failour. Altså helt til du ikke klarer mer. Masse video snutter på you tube med forskjellige varianter av planken. Mye mer effektivt enn situps! 30 days shred er det mange er inne som har vært super fornøyd med, kanskje det kunne vært noe? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå