Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Aurora 33. 6 mnd er faktisk ikke så lenge. Når vi søkte var 4 mnd ventetid, og vi kom inn etter 3 mnd. Du kommer inn garantert inn før. Si til dem at du ønsker å stå på "fleksibel" venteliste. Dette hadde de iallefall når vi søkte ifjor, og den går ut på at man kan komme på kort varsel, 2-3 dager.

Det er noen ting som er veldig bra i porsgrunn, som feks denne ventelisten :) Fortvil ikke, du får satse på at du blir gravid på egenhånd i mellomtiden eller at noen andre klarer det og da kommer du fortere frem i køen :) Husk at ventelisten er alltid litt mindre rett etter sommeren fordi da er det mange som har klarte det selv. Det fikk jeg høre iallefall :)

Var det slik at dere hadde vært hos purvis pga din manns sædkvalitet?? Klem til, fortvil ikke lille venn :)

Hei kjære deg!!!

Tusen takk for oppmuntrende svar.... håper vi kan starte iløpet høsten.

Stemmer at mannen har vært hos Purvis. Fått beskjed om at sædkvaliteten er meget dårlig. Og usannsynlig at han kan gjøre noen gravid ....MEN han har gjort meg gravid en gang,..selv om fosteret aldri utviklet seg. Oså har jeg hatt en kjemisk graviditet.SÅ jeg har et ørlite håp...Men dette er jo et par år siden,.. kvaliteten kan jo ha blitt verre,..

Lykke til selv lillehare,... heier på deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...