h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 ei niese. Hva gir dere? eventuelt, hvor mye penger skal konfirmanten få av tante og onkel? Hva er vanlig? Hva gir dere???
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har ikke hatt noen tantebarn som har konfirmert seg enda. Som alenemor og med min økonomi, hadde jeg nok gitt 4-500kr. Hadde vi vært 2 om det, hadde jeg gjerne gitt opp mot 1000 kr litt etter økonomien og litt etter hvordan situasjonen var med forbruk av penger. Synes det er kjipt om pengene går til tull. Men fornuftig å spare til bil, lappen, utdanning, data el. Det må jo ikke revne økonomien med gaver til andre. Synes de får i bøtter og spann som de gjør til konfirmasjon.
metaMORfose Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Til konfirmanter jeg er nær og ikke gir kun for oppmerksomheten, kjøper jeg alltid gave. Så til niesen vår ville vi nok gitt for mellom 1500 og 2000, men kjøpt en gave. Men jeg synes du skal gi etter lommeboken, jeg er generelt i mot at man skal blakke seg på gaver. Det har ingen hensikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå