Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første pp med enkel pergo, akkurat ferdig å ta tablettene. Blir spennende, nr 1 er også en pergobaby, så har god tro på at dette skal gå :D Har kjøpt inn babyklister også, må bare finne ut hvordan det var man tok det og når. Har fått litt hetetokter av pergoen allerede, men det hadde jeg sist også. I morgen begynner el testingen.

(samme innlegg som på "slitere" debatten, postet det der ved ein feil...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg begynner på pergo neste pp.. Har aldri brukt det før så det blir spennende.:)

Skrevet

Fjerde doble kur er godt fortært... ble gravid i pausemåned etter andre doble kur med førstemann...

Skrevet

Jeg ble ferdig med min første pergokur for 2 uker siden. Tror jeg fikk alle bivirkningene i boken, noen henger fortsatt igjen.. Min første pp dette her så er spent;) Lykke til ;)

Skrevet

Vi har ikke prøvd så lenge før vi fikk pergo, siden jeg visste at jeg ikke hadde el av meg selv før, så vi sjekka opp ang det med en gang denne gangen. Håper dere som har prøvd lenge får en liten spire i magen snart!

Hvordan blir dere fulgt opp? Får alle ul for å sjekke størrelsene på eggposene? Jeg tar bare el-tester for å finne el, og tar en blodprøve for å sjekke nivået av progesteron 7-9 dager etter el.

Oj Tippehøne88, alle bivirkninger høres slitsomt ut! Jeg fikk bare hetetokter sist, og krysser fingrene for at jeg slipper like billig unna denne gangen også!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hmm, jeg har ikke fått noen oppfølging. Skulle bare ringe tilbake om jeg ikke ble gravid. Ble gravid med første i pausemnd etter 2 doble kurer. Ingen oppfølging da heller.... vi startet også rett på pergo denne gangen for jeg får ikke el selv.

Skrevet

Jah bivirkninger er ikke til å tulle med!!! herre,, hvor dårlig. MEN det er verdt det!!! ;) Jeg er og i en situasjon hvor jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre videre... Har som sagt tatt pergo og alt det der, men vet ikke hva jeg skal gjøre videre... får ringe legen å høre hva som skjer..

Ønsker dere alle MASSe lykke til;)

Klem

Skrevet

Har gått på pergo siden sommeren -09, forrige måned hadde jeg min første trippel kur og er nå i pausemåned. Er på syklusdag 29 i dag og hadde EL på dag 18, så jeg har 2-3 dager igjen til IKM. Tror ikke jeg er gravid, føles ikke sånn - har overhodet ingen symptomer...

Meningen er at jeg skal gå på ny trippelkur når jeg nå får mensen neste gang (men jeg håper jo at jeg ikke får den da!), men jeg vet ikke om jeg skal hoppe over og heller vente til over sommeren... Er i tenkeboksen om dagene!! Har prøvd på nr 2 så lenge nå og hatt seks pergokurer, så vet ikke hvor mye mer jeg orker disse hormonene...

Lykke til da jenter - håper vi snart sitter med en positiv test i hånden :)

Klem fra

Skrevet

startet opp idag, med dobbel pergokur....

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg Meg og lille snuppis!! Man kan virkelig bli sliten av å være slitere, og det tar på å prøve - ønske - håpe - og bli skuffa gang på gang.... Håper dere sitter med den positive testen om noen dager :o)

Så godt å lese at det er flere som ikke får ul som oppfølging, hehe! Når man leser her på bim ser det ut som alle får det, og jeg trodde helt ærlig at jeg var den eneste som ikke fikk det :P

Jeg fikk forresten positiv el-test i går (dag 10), og var ikke helt forberedt på å få det så tidlig! Var bare å hoppe i høyet med en gang! Så det blir jo et par spennende uker framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...