Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 nå føler jeg at tiden går fort og i morgen har jeg bare 2-sifret antall dager igjen til termin:)))))
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 WEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!. Herlighet så bra! Synes jeg akkuret skrev 100 dgr selv og nå er jeg nesten halvveis fra 100!!. Nå går det fort fremover. Synes jeg akkurat meldte meg inn på 3-tri, og har allerede vært der i godt over 4 uker! Gleder meg til å få deg over så vi får noen uker sammen der også. Håper formen din er bedre idag. Rørende å lese om deg og sønnen som koste dere i sofaen igår, hadde ikke krefter til å skrive tilbake hehe. Her ligger jeg rett ut på sofaen igjen etter å ha vasket huset. Ja vet, jeg lærer aldri. Er så i form når jeg står opp så går d ett par timer så er kroppen som en 90 åring. Jaja, fordelen er at jeg ikke har noen små barn å ta meg av så nå kan jeg ligge til i morgen. Og det blir jeg nok også!!!! ha en fin dag. Stooor klem og nyt nedtellinga!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Gratulerer så mye, så selv at jeg bare har 100 dager igjen i dag! går inn i de tosifrede dagene i morgen med skrekkblandet fryd..mye som skal gjøres
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 100 dager, det magiske tallet, hehe :-) Jeg er straks bak deg, snart er det min tur å skrive det :-D (og da har jeg sikkert ikke tilgang på nett hahaha) Når er det vi spretter videre til tredje?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2010 Tusen takk! Og gratulerer til frøken førstegangsprøver:))) Undrende Ullteppe; vi spretter vel videre den dagen vi er 28+1 tror jeg:) Bare 2 uker igjen for min del:))) Katta mi; nå må du se å lære deg å lytte til kroppen! Du skulle jo ikke presse kroppen riktig ennå.... streng pekefinger til deg nå! Ja skal si lillegutt var verdens herligste i går altså! Men han sovna seeeeint da..... 20.40..... en drøy time på overtid det. han kom tuslende inn til meg i natt i 4-tiden og jeg hoppe på do og der kommer han bablende og slår på lyset og jeg tenkte "neeeeiiiii... orker ikke stå opp nåååååå...." Så jeg ville i alle fall prøve å legge han ned ved siden av meg igjen da og jaggu ssovna han på flekken og våkna ikke før kl 06.30:))))) Deilig!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Hehehe, synes jeg ser det for meg ja, hihi. Godt han sov HELT til halv syv da hihi. Ja har fått min betaling idag ja. Har ikke klart å røre kroppen omtrent siden klokka ett idag. Bekkenet er heeelt jææææ.... så nå er det siste gang jeg klarer å vaske så mye på en gang mitt dumme naut. Er bare slik jeg er. Nå skal jeg trø varsomt ei god uke til, så beg. å små gå litt. Ha en god natt vennen. Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå