Gå til innhold

Hvilken graviditetstest skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21 år. Slutta på p-pilla 1. mai. Hadde eggløsning 17.mai og hvis jeg er gravid så er jeg 3 + 2 idag. Jeg har vært utrolig slapp og måttet sovet hver dag midt på dagen. Utrolig varm sånn at jeg svetter! Det kommer helt plutselig og mange ganger. Så jeg håper på at jeg er gravid, men kan jo godt hende jeg innbilder meg dette. Men tror ikke det!!

Så jeg lurte på om noen vet når jeg kan teste og hvilken testere som er best? Jeg har ikke lyst til å se negativt på testen så har lyst til å vente litt lengere enn akkurat dagen. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er så kort tid siden du sluttet på p-pillen, vil jeg kanskje tenke som så at kroppen din er litt i ulage. Det kan jo ta tid før kroppen venner seg til å ikke få hormontilskuddet...

MEN, det er jo ikke umulig at du er gravid, men selv ville jeg tatt symptomene med en klype salt, men på alvor (null alkohol og den regla der :)

Dette med når du kan teste, så kan noen tester vise riktig 4 dager før ventet mens. mens andre er fra den dagen du skulle fått mens.. men de kan jo vise falske resultater...

Men hvilken test det er best å ta - aner jeg ikke, blir litt svimmel av hele greia, hehe... laget nettopp en tråd om dette selv, for å høre andres erfaringer med de forskjellige testene på markedet... .

Lykke til :)

Skrevet

Ja, det har jeg egentlig ikke tenkt over.

Jeg krysser mine fingre på at det er et lite gull i magen. Samboeren min syntes dette er super spennede og tar på magen hver kveld. Så det hadde vært koselig om det faktisk er en liten en der.

Tusen takk. Ja, har lest litt jeg å, og jeg ble også helt svimmel. haha.. Får håpe vi får noe svar! :)

Lykke tiil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...