Berta_78 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Mine kriterier for "best": Tåler flyplassbehandling og å stues på fly Stabil men lav vekt og enkel å manøvrere God som sovevogn for 1,5-2-åring Er det mulig å kombinere disse? Noen med erfaringer? Takk :-)
Lemonia Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Vi har Carena Easy som reisevogn og er veldig fornøyd med det. Den tåler fint røff behandling. Den er veldig enkel å legge sammen og veier under 10 kg. Gutten vår sover godt i den, både da han var 7 mnd og nå når han er 18 mnd. Den har full liggestilling. God kalesje og stor bonus for at den har stor handlekurv, det er veldig greit å ha på ferie. Den har ellers svingbare forhjul (kan låses hvis du vil det).
Berta_78 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Bra! Takk for svar :-) Skal sjekke ut den.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er veldig fornøyd med babytravel icon sport. Den kan enkelt pakkes helt flat. Men kan ikke slås sammen som paraplytrille. Blir like bred som bredden på bakhjulene. Kan legges helt flatt og kalesjen skjermer ganske godt. Hjul foran kan låses, eller bevegelig (3-hjuling). Det er også plass til å laste litt under vognen. Jeg bærer den enkelt med en hånd, når jeg skal bære den ned i bilen, men husker ikke helt hvor tung den er. Og den tålte i alle fall godt tur vi hadde med fly i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå