Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Lille jenta mi rulla ned fra senga!!! Hun er 7mnd. Hun gråt litt (mest av redsel tror jeg) det ble fort bra igjen når jeg plukket hun opp. Burde jeg ringe legevakta? Føler meg som verdens verste mor, skulle jo bare ut og hente noe.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Det går sikkert bra. Lekte på rammemadrassen med knuppen på 16 mnd en dag. Passet på hun hele tida, men plutselig tok hun sats bakover og datt i gulvet. Gråt litt, men det gikk fort over. Det gikk altså bra. De tåler mye de små
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville nok ringt dem, bare for sikkerhets skyld. Babyen min ramlet ut av senga flere ganger (han var en orm uten like, og jeg brukte å ta han over i min seng i søvne :-/ ), men han tok aldri skade av det. De tåler mye!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hvis hun gråt med en gang, og ellers virker normal, så har det nok gått helt fint. Ingen grunn til bekymring, mener jeg. Det er jo ikke så høyt fra sengen og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå