Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg føler jeg ikke orker noen ting. Jeg bor på en litt øde plass og det tar tid og ta buss til diverse plasser og jeg har ikke lappen så buss er det eneste alternativet, jeg har ingenting i mot og ta buss, men jeg orker ikke fordi det er langt og busse om jeg skal møte venner eller reise ut på ting, jeg er enda i permisjon men begynner på skolen til høsten, tror kansje det kan hjelpe på. har samboer også men siden jeg er dagmamma så er han ute hele dagen frem til rett før h*n jeg er dagmamma blir hentet, i løpet av dagen venter jeg på at tiden skal gå og at h*n jeg er dagmamma for skal bli hentet, orker såvidt og gå ut i hagen med ungene, hvor vi har uteleker og slikt, men det er kjedeligt og sitte der ute alene med kun ungene. Har ei veninne som jeg er me innimellom, men hun bor 2 timer ca vekke fra meg med buss, tar en halvtime med bil. så det blir for langt og reise ut der, vertfall når jeg også er dagmamma. Jeg vurderer og snakke med sambo om og flytte til en plass hvor vi/jeg har alt mye nermere, jeg vet at om det ogåså blir mye stress og slikt når jeg skal begynne på skole med levering i bhg og komme meg til skolen så kommer det også til og dette fra hverandre. Føler også sambo er mye ute og gjør mye mer kjekke ting en hva jeg kan gjøre, og det gjør meg også litt deprimert. Han får liksom være sosial mye mer enn jeg.. Så det og trekker litt ned på meg igjen for jeg føler jeg må sitte hjemme hele tiden eller det ender opp med det. Og når vi har perioder med litt lite penger som holder til mat fordi samboer kan plutselig få spontan kjøp og bruke litt mye penger så må jeg sitte hjemme, for da har vi ikke penger til at jeg kan busse, han har jo bil og lappen så alt blir mye enkelere for han så lenge det er bensin på bilen:P Og de periodene der gjør meg mer trist og slikt. til tider kunne jeg med glede flyttet hjem til mamma og di, der har jeg mange venner og mange kjente og flotte lekeplasser og slikt i området. men jeg vil jo aller helst seile mitt eget skip. Ha egen plass og bo. Takk for at du leser og håper du kan legge igjen et svar;) Jeg vet at noe må jeg gjøre for ellers tror jeg mye komme til og bli ødelagt fks forholdet mellom meg og sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå