Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. mai 2010 #1 Del Skrevet 26. mai 2010 Er en "ung" kvinne på 41:) Gravid for tredje gang, men har ingen barn. Nr. en døde i min mave i uke 19, obduksjon etterpå viste infarktforandringe ri morkaken. Kort tid etterpå fikk jeg blodpropper i benet og på begge lungene. Har fått noe som heter antifosfolipidsyndrom, betyr at jeg danner blodpropper og må bruke blodfortynnende resten av livet. Ble raskt gravid etter dette igjen, men fant aldri hjerteaktivitet, og det ble en utskrapning. Hadde tenkt og prøve oss på IVF, så jeg begynte på spray. Så ble min mor syk og døde så jeg kuttet ut forsøket. Begynte på spray igjen ved neste syklus, gikk og ventet på mens men den kom aldri:) Så da hadde vi greid det på egenhånd. Den mnd. jeg ikke tenkte på det, ikke målte etter EL. Er ca. 6 uker på vei nå og skal følges opp på Riksen hvis dette går bra:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141898026-noen-fra-drammens-omr%C3%A5det-her-inne-eller/
smilla73 Skrevet 27. mai 2010 #2 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei hei Tirilgirl, er nesten aldri inne på dette forumet, og ikkje på barnimagen så mykje for tida heller, men måtte jo berre kommentere og gratulere med at du er gravid igjen - "kjenner" deg jo litt på avstand frå habituell abort-forumet. Så utrulig bra, spennande, nervepirrande... Håpar så innmari at du får masse god oppfølging og at det faktisk ER denne gongen det klaffar!! Men også så utrulig trist at du har mista mor di midt oppe i alt dette... håpar det går bra å takle alle omveltningane i livet, det er virkelig ikkje berre berre. Er sjøl i veke 22 no - bikkar den magiske grensa på 23 om berre eit par dagar. Fekk eit skikkelig tuteanfall her i stad ved tanken på at no ville faktisk det norske helsevesenet sette inn alt på å redde ungen, om den skulle finne det for godt å kome ut... Alt har gått som smurt hittil i denne graviditeten, så det er ingenting som tydar på at det skal skje noko slikt. Då ønskar eg deg alt godt, håpar du klamrar deg fast i mange mange månader her inne, heilt til du sit med ein unge i armane. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141898026-noen-fra-drammens-omr%C3%A5det-her-inne-eller/#findComment-141905753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå