Gå til innhold

1 mnd gammel og på overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge planlagt å samle noen av mine beste venner til terrasseparty på min bursdag på lørdag, terrassen har gubben styrt med å bygga på spreng de siste ukene for å få klar, alt er planlagt og tilrettelagt...

Men, mammahjerte vil ikke roe seg her.. Føler det er alt for tidlig, at han kommer til å føle seg forlatt hos "vilt" fremmede, at noe kommer til å skje, om min mor (som skal passe ham) ikke kan dette lenger og ikke kommer til å gi han det han trenger osv osv... arrgh! Hadde jeg bare kunnet glede meg over det å slappe av, men er konstant bekymret, og det blir bare verre og verre jo mer dagen nærmer seg..

Hvordan er det egentlig? Har de vondt av å være vekke fra mor og far så tidlig, og så lenge? Blir ca. halvt døgn liksom... Mor mi er flink med barn, hun skal være helt alene med ham og bare være med ham liksom, vi har hatt "general-prøve" med flaske og 1 måltid med mme, han tok flaska strålende og tok puppen som en drøm igjen etterpå og ingen magevondter av mme-en, så praktisk sett er det ingenting i veien for at alt skal gå bra.. får likevel ikke roen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første. Skal du drikke? Om ikke kan du jo lett stikke hjem om det ikke skulle gå bra. Han har nok sikkert ikke vondt å være vekke fra foreldrene noen timer, men tror hvertfall ikke jeg hadde greid å slappe av og kose meg hvis jeg hele tiden var bekymret ;) Men det må jo være opp til deg. Om han er fortrolig og trygg med moren din går det sikkert bra.

Skrevet

Se på det som om hun skulle passet han en dag fra morgen til kvelden, hadde det føltes like ille? Han sover jo sikkert ganske mange av timene han skal være der. Og din mor vil sikkert kose seg glugg med barnebarnet sitt :P nyt bursdagen din og kos deg. Føles det feil når kvelden kommer, og du ikke klarer å ha det hyggelig får heller din mor komme hjem med han å legge han hos dere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...