Nonblond Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Har lenge planlagt å samle noen av mine beste venner til terrasseparty på min bursdag på lørdag, terrassen har gubben styrt med å bygga på spreng de siste ukene for å få klar, alt er planlagt og tilrettelagt... Men, mammahjerte vil ikke roe seg her.. Føler det er alt for tidlig, at han kommer til å føle seg forlatt hos "vilt" fremmede, at noe kommer til å skje, om min mor (som skal passe ham) ikke kan dette lenger og ikke kommer til å gi han det han trenger osv osv... arrgh! Hadde jeg bare kunnet glede meg over det å slappe av, men er konstant bekymret, og det blir bare verre og verre jo mer dagen nærmer seg.. Hvordan er det egentlig? Har de vondt av å være vekke fra mor og far så tidlig, og så lenge? Blir ca. halvt døgn liksom.. Mor mi er flink med barn, hun skal være helt alene med ham og bare være med ham liksom, vi har hatt "general-prøve" med flaske og 1 måltid med mme, han tok flaska strålende og tok puppen som en drøm igjen etterpå og ingen magevondter av mme-en, så praktisk sett er det ingenting i veien for at alt skal gå bra.. får likevel ikke roen
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Det må du selv kjenne på, babyen din vil nok ikke få traumer av å være på overnatting. Er det greit for deg, og du stoler på moren din, så går det helt sikkert bra:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hvis du ikke vil dra, så gjør du det ikke. Bedre å være sammen med babyen hvis man uansett ikke greier å kose seg Første gang babyen min hadde pass var hun 6 uker, men da var vi borte i to timer og hun sov hele tiden. Men on the other way, han er jo bare en liten baby. Kommer sikkert til å sove hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Det går nok bra, men vær forberedt på at så små babyer trenger "mammakosen" sin!! Den kosen er det bare du som mor som kan gi. Jenta mi er flaskebarn så for meg holder det å bare kose med henne så kun kjenner lukten å følelsen av meg, men dersom du bare ammer kan det hende babyen trenger pupp for å roe seg. Det skjedde en gang jeg var hos frisøren og min mor passet henne. Var borte i 4 timer. Hun gråt lenge og det var umulig å roe henne, så fort jeg kom var alt helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå