Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 9 mnd og krabber ikke. Han drar seg ikke fremover, kun i sirkel og bakover. Han hyler og skriker når han ikke får tak i lekene sine... Overalt rundt meg er d babyer som krabber både eldre og yngre.. Krabber deres babyer på rundt 9 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassen min er 10,5 mnd og krabber ikke, men han åler seg framover da. Men han var nesten 9 måneder før han "knekte" den koden også :) Men når han først skjønte at han kunne bruke armene å dra seg framover med, så kom det raskt. Nå raser han i full fart overalt i leiligheten.

Det er så stor forskjell på disse babyene. Min er av den rolige typen og stresser ikke med noe, mens barn på hans alder allerede er i gang med å gå. Han setter seg kun opp på knærne og det er først den siste uka han har begynt med det.

Så din baby finner nok snart ut at han kan komme seg framover han også og da blir det ikke fred å få :)

Skrevet

Min begynte å krabbe litt før han fylte 8 måneder.

Hadde lagt lommeboka mi med pengene i frem, et stykke i fra han, og da satte han bort der i full fart :-) Bare et lite tips :-)

Skrevet

snuppa er strax 9 mnd å krabber heller ikke, bare åling bakover å rundt seg selv. håper det skjer snart:) begynner å bli utålmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...