jordbærsjokolade Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Er det ok for barnefamilier? Er ute etter et relativt rolig sted hvor man kan bade, slappe av spise god mat og dra på "utflukter". Syntes kun 1,5-2,5 timer på fly høres veldig bra ut:)
mamma og my Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har vært der med jobben, i Jurmala. Hadde ikke helt fokuset på hva som fantes for barn der, men det er iallefall en lang, fin strand med myye tumleplass. Det er veldig rolig der også. er jo et typisk spa-sted, så tempoet er rolig. Bodde på et spa-hotell der det var fin standard og er billigere enn å bo i riga, kunne godt tatt med meg barn dit, selv om det ikke var et utpreget familiehotell. Greit med gangavstand til strand og tog og diverse. Ville nok tatt noen turer inn til Riga (går tog, ca 40 min) for å spise, shoppe, og se seg om. Nydelig by, da! Det finnes sikkert mer tilbud for barnefamilier enn jeg vet om der.
jordbærsjokolade Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Åh, det virker jo perfekt for oss, var det trygt der?
ToPrinsesser<3 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Nylig vært i Riga; fantastisk fin by; med flere flotte parker. Billig, rent i gatene, god mat/ drikke. Jurmala rakk vi ikke, men kjenner flere som har vært der og anbefaler det også. 1t20min fra Oslo er helt ok og kort vei fra flyplassen med taxi eller buss. Tok sightseeing båt på Daugava og med buss rundt byen; veldig kjekt å få med seg. Er visst et stort badeland i Jurmala, samt Riga Zoo og Cirkus i Riga. Sjekk : www.rigaguiden.no http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Riga/med_barn/ http://www.reisenett.no/destinasjoner/latvia/jurmala.html
jordbærsjokolade Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 Tusen takk for gode tips, tror det blir Jurmala ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå