Arie Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Nå er det bare 100 dager igjen til termin 03.09. Dette går fort og sakte på en gang. Jeg kjenner det er godt det går fremover, men jeg er litt bekymra for hvordan det skal gå når jeg blir tyngre. Jeg har nemlig bekkenløsming i symfyseleddet og det er ikke godt. jeg ser ikke hvordan jeg skal bli bedre heller. Men Jeg jobber som lærer og det er jo bare fire uker til ferie:) Vi har vogn og stellekommode i hus, og en babybjørn bæresele. Så det er mye å gjøre mot termin. Vi må spre det på flere lønninger, vi klarer ikke alt innkjøpet på en gang, så her blir det litt og litt. Hvor langt er dere på vei og hvordan er formen?
butterflyes and dreams Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Gleder meg virkelig til jeg kommer så langt, er nå i uke 18 igjen! Ble flytta tilbake 12 dager på ul! Tror det er mange som sliter med bekkenløsning, jeg er i allefall en av dem. Og jeg regner nok med at den blir litt værre etter hvert. Jeg er jo egentlig litt heldig, for dette er min 3., selv om det er 7 år siden siste frøkena kom til værden har jeg tatt vare på det meste! Så jeg trenger egentlig bare å kjøpe inn ny stellepute, dyner,klær og noe småttri! Men denne gangen får vi en gutt, og har derfor valgt å kjøpe nytt bilsete, vogn og litt til. Bilsetet er på plass alt, vogna blir kjøpt i sommerferien, så blir vel litt annet handlet etterhvert. Vi tar også litt etterhvert, blir fort dyrt om man skal handle inn alt i en gang! Lykke til videre med handling og så håper jeg du slipper at bekkenløsningen blir værre!
min lille fotballspiller<3 Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Heisann! Ja 100 dager er ikke lenge det... føler jeg snart begynner å stresse. Har selv 93 dgr til temin (27.08). Gleder meg kjempemasse og former er enda på topp, har litt vondt i bekkene men jeg skal ikke klage i det hele tatt! Har ikke fått så mye på plass enda, vogn, bilsete+base, vippestol, bæresele, noen klær og vugge. Lykke til videre begge to:)
doble<3<3 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Åy, 100 dager på meg også =) hadde nesten glemt det, og sånn som jeg har godt å venta på dagen ;p bekkenløsningen er ganske vond i tillegg til ryggen, særlig i dag kjenner jeg det godt.. Med tvillinger inni der er magen god og rund, ingen tviler på at jeg er gravid lenger =) Her i huset er begge sengene med dyner og madrasser snart ferdig, vogn og bilstoler er bestilt og hentes i Tyskland i sommer, klær og tepper er handlet og strikket, lekegrinda står klar på rommet.. Mangler mye, men orker ikke stresse.. Skal handle litt tekstiler etterhvert (sengesett, sengekant, leketeppe ol) og en stellematte.. Resten av småtingene kommer når det kommer.. Regner med jeg tar av i Tyskland ja ;p Jeg er glad jeg begynte tidlig, for nå begynner alt å bli tungt og jeg orker ikke lenge av gangen.. Så nå blir det småturer.. Ellers så er jo familie rundt uendelige glade for å få to småtroll i familien og et påskudd for å shoppe =) Gratulerer til alle på denne dagen =) Vi er uendelig heldige!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 100 dager igjen her også))) Men tipper at doble<3<3 sniker i køen foran meg og Arie:) med to inni der er vel sjangsen stor, er det ikke? Har en gutt fra før på 3 år så vi har i grunn alt vi trenger. Vet jo ikke kjønnet nå da og siden det er et sommerbarn fra før og et høstbarn på vei, så har jeg kjøpt littegranne beige klær som en dress, en lue noen bodyer og joggingser. Og så har vi faktsik spandert på oss en ny vogn:)))) Emmaljunga Mondial Duo Kombi, så jeg gleder meg til den kommer om noen uker. Ellers trenger vi en ny stellematte, en babypose til vogna som vi også kan ha i bilen og så har vi lyst på en lekegrind. Det hadde vi ikke med førstemann, men ser mer behovet denne gangen når 3-åringen skal rote rundt her også Her er det forøvrig full bekkenøsning hele veien fra foran til bak og jeg her vært sykemeldt full i halvannen mnd og skal ikke tilbake i jobb før permisjonen starter. Men har nok å henge fingrene i med nytt hus til jul og mye som fortsatt må gjøres ute og inne. tar litt nå og litt da så går det sånn tåelig med bekkenet:) Sto klem
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 98 dager her! Heldigvis i bra form enda Gleder meg så mye til å hilse på bebisen vår. I går lå vi og kjente på magen og klarte å finne ut hva som er opp og ned på den. Deilig følelse! Ligger på tvers da, men det er jo ingen fare så tidlig (26+3 i dag). Skal på 3D-UL på mandag, jei! Og kontroll hos lege og veiing dagen etterpå... DET forsøker jeg å glemme litt. Snart er vi i tredje trimester, jenter!
Arie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2010 Moro å høre hvor langt dere er i forbredelsene! Jeg skjønner jeg bare kan kjøpe det jeg har råd til nå fremover. Er førstegangs så trenger alt! Vi kjøpte også emmaljunga mondeal, og er veldig fornøyd. Men har jo ikke brukt den ennå da... I dag arvet vi litt klær av ei venninde, det var moro! Men ser vi må ut å kjøpe litt også. Det blir gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå