Gå til innhold

Sitter dere på jobben og dibber...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bare fordi det virker som en del er på jobb NÅ liksom...? rare greier!

Du som skal på sjekk til bedriftslegen...? Hva med å ta på ei truse nå..? Fåen kjøpt over alt, om du ikke er hjemme !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Jeg har ikke en type jobb som gjør at jeg ihvertfall ikke har tid til dib.

Men om folk gjør det i pausen sin? Hvorfor ikke?

Skrevet

Ikke noen butikker her i nærheten.

Skrevet

og du er på jobb? (til deg uten butikker og truse)

Skrevet

Nei, hadde jeg hatt jobb så skulle jeg jammenmeg jobbet, ikke sittet på nett og tøysa bort tiden andre betaler for...

Skrevet

Ja, jeg er på jobb nå, men her går ting i perioder, så akkurat nå er det ingenting å gjøre. Men det kommer- og da blir jeg nok ikke sittende her på DIB, gitt!:)

Skrevet

Sku tatt seg ut om jeg hadde tid til det på jobb....

Skrevet

HVA????

Har du en jobb der det ikke er NOE å gjøre????

Hva i alle dager jobber du med???

Skrevet

Jeg snakker om akkurat NÅ, ja. Her går det som sagt i perioder, noen dager er det rolig, andre dager FRYKTELIG travelt.

Onsdager, rett før lunsj (og enkelte tider andre dager også, for den del), hender det ofte at det ikke er noe spesielt å gjøre. Jeg har akkurat rydda pulten, arkivert papirer og flytta diverse mail i egnede mapper, og er dermed tom for ting å gjøre- enda jeg har mast på sjefen for å høre om det er noe jeg kan gjøre. :)

Jobber på kontor knyttet til mottak/levering av produkter til oljeindustrien, så hvor mye jeg har å gjøre avhenger av hvorvidt det kommer noe inn/skal gå noe ut. Jeg kan jo ikke akkurat trylle meg arbeid heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...