Gå til innhold

kan noen hjelpe meg!? Ang posten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en pakke som skal (i følge henne) ha blitt sendt 15 mai. Kan jeg ringe på posten og spørre om det er noen pakker til meg der, eller har de ikke noe sånt register?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha pakkenr, ellers blir det ikke mulig å finne ut av det.

Skrevet

www.posten.no --->sporing av pakker ---> fyll inn nummer på pakken (viss hun som har sendt pakken har betalt ekstra for at du skal kunne spore pakken!).

Utenom dette finnes det ingen register som du kan spore pakken din via... Sender du "vanlig" pakke tar det alt fra 2 dgr til 14 dgr....(og gjerne mer også...) desverre! Du må nok smøre deg med tålmodighet

Skrevet

Okey, tusen takk for svar!

Det er ingen sporing på pakken, dessverre.. Håper jeg ikke har blitt grundig lurt her altså :/ (ang kjøp på finn) jeg er nok litt for godtroende der. Blir spennende å se om den dukker opp.

Skrevet

Det koster ikke ekstra å kunne spore pakken. Alle pakker får et sporingsnr, som står på adresselappen. Det eneste som ikke kan spores er brev.

Skrevet

Så det vil si at hun som har postet pakken kan ringe og sjekke ut hvor den er? (så sant hun har sendt pakken)

Skrevet

Finnes det ett pakkenummer ville jeg krevd å få dette av henne så kan du selv sjekke hvor pakke befinner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...