Gå til innhold

Noe som har mistet noen nære her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid "å komme over det"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistet min far da jeg var 18. Er i dag 27 og føler fortsatt det var igår, men sorgen er lettere å være.

Lærer å leve med det, og hans dødsfall er blitt en del av meg. Det er blitt naturlig å snakke om, så d går myye bedre. Det første året var verst. Har du mistet noen nære?

Skrevet

Ja,for 2 uker siden..

Skrevet

Mistet pappa for 10 år siden.

Ja det tar lang tid å komme over det, dvs man kommer ikke over det, men det blir lettere å leve med.

Tror det tok ca 4 år før jeg kunne snakke om det uten å gråte.

Nå er det fortsatt vondt, men man må fokusere på det positive av minner, ikke selve dødstidspunktet.

Skrevet

Hvem da?

Det er viktig å kjenne på sorgen og gråte seg ferdig tror jeg. det har iallefall vært viktig for meg å ikke stenge følelser inne.

Skrevet

Mamma..

Har så mye tanker rundt det,og jeg klarer ikke å prate om følelser,har aldri gjort det..

Skrevet

Off, så trist å høre. Var det et sjokk, eller var hun syk over lang tid?

Min far tok livet sitt, så det ble et sjokk for alle. Han var jo perfekt! Snill, hjelpsom, flink på jobb osv, så vi fikk liksom ikke forberde oss.

Skrevet

Mistet min bestemor som jeg hadde et veldig nært forhold til for 3år siden. Tenkter på henne hver dag, savner henne mye, men det var vel første året som var værst. Nå er det et annet savn, og tenker mer og mer på positive opplevelser vi hadde når hun levde.

Skrevet

Jeg velger å kalle henne syk i forkant,men det kom brått på..

Skrevet

Min storebror og onkel døde for 9 år siden. Sorgen er tung enda, men det blir jo også en del av deg.

Skrevet

Jeg mista også mamman min i fjor vinter..

Savner henne masse, og går fortsatt å venter på at hun ringer (!)

I den første tiden gikk det ikke helt opp for meg, etter ett par mnd trodde jeg fortsatt det hele var en vond drøm.

Nå, etter ett år kjenner jeg savnet nesten sterkere, sikkert for at jeg vet hun ikke kommer tilbake.

Men det er dager der jeg griper i telefonen for å ringe henne fortsatt, og det er dager der jeg nesten ikke tenker på henne.

Så sorgen går veldig opp og ned.

Hun døde av kreft bare 48 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...