Gå til innhold

Sex "paa kommando"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa er det altsaa tid for EL i disse dager. Slipper medisiner denne mnd, men likevel maa man jo staa paa og faa en spire til aa sitte! Saa det blir litt anstrengt sex paa kommando. Siden vi vet vi har vanskeligheter for aa kunne bli gravide tar vi dette her meget alvorlig, sikkert altfor alvorlig.

Jenter, kjenner dere dere igjen her eller?

Noen som har gode tips og raad paa lager for aa "piffe opp" dette her og slippe at det skal bli saa anstrengt og "mekanisk"?

Og, hvor ofte har dere sex rundt EL? Er det Ok med hver dag da eller foelger dere fremdeles annen-hver-dag-regelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi ble gravid med datteren vår som snart er 2 år prøvde vi å gjøre sexen varriert. Det er jo ikke til å komme bort ifra at sex på bestemte dager kan bli litt anstrengt. Vi passet på å ha sex på forskjellige tidspunktet på dagen. Hva med en "kjappis" på ettermiddagen? Det kan også være sexy med en avtale om sex etter jobb. Dessuten kan man jo varriere stedet for sex; senga, dusjen, kjøkkenbenken, utedørs om sommeren...

Lykke til og kos dere med prøvinga!!

Skrevet

Takk skal du ha! Tror jeg kanskje stresser for mye med det. Det liksom MAA vaere de rette stillingene, MAA komme etter han, MAA ligge med pute under baken lenge etterpaa, osv... Pluss at jeg er usikker paa om det er ok aa holde paa hver dag... Spermkvaliteten er jo ikke saa bra da. Men saa vil jeg heller ikke miste sjansen!

Hmmmpf...

Skrevet

Forrige pp prøvde vi annenhver dag uten hell.

Denne pp hver dag fra 3 dager før el og til en dag etter, så får vi se da om vi har lykkest

Skrevet

Ja, vi gjoer det ogsaa akkurat saann. Hver dag rundt EL. *tvi-tvi* for oss to da! -Lykke til!

Skrevet

Takk, og lykke til til deg også.

Når hadde du el?

Jeg hadde positiv el-test 24 og 25 mai

Skrevet

Var paa UL mandag (24/05) og da fikk jeg hoere at jeg kom til aa haa EL veldig snart, og at det var bare aa "kjoere paa". Kom faktisk ikke paa aa ta EL test foer onsdag! Men da var den helt klart positiv. Og i gaar var den negativ igjen. Saa det var vel 25-26 for meg da sikkert.

Saa vi er jo nesten "synkrone" du og jeg da! Spennende!!! Naar har du IKM? Jeg har den 11/06 i foelge syklusene mine. Vi har hatt sex hver dag denne uka naa, men foeler meg ikke noe optimistisk i det hele tatt. Greier bare ikke aa se for meg at dette skal skje for meg...

Jaja... Du faar holde meg oppdatert! -Spennende dette!!!

Skrevet

Har ikm 7.eller 8.mai

Du får holde meg også oppdatert:-)

Håper vi begge to har hatt hellet med oss. Så får vi se da om det er sex hver dag som skal til;-)

Lykke til

Er så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...