Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin? 26/5.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, nå går det unna... 88 dager har jeg igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

113 dager!!!!!

Skrevet

152 dager..så har en halv evighet igjen..men synes tia fram til nå har gått kjempe fort =) og sommeren ligger framfor meg med masse ting man skal gjøre..skal i bryllup og reise på feire osv så sommern går raskt unna vil jeg tro =)

Skrevet

134... Kan tiden gå tregere??

Skrevet

190 dager. Jeg synes tiden går for fort, jeg har ikke starta på babyteppet som jeg skal strikke, og stelleveska som jeg skal sy, og har i det hele tatt en million ting som jeg skal ordne. Men, alt til sin tid, heter det jo.

Skrevet

144! Sakte men sikkert i riktig retning

Skrevet

100!

Skrevet

93! Det går altfor fort!

Skrevet

98 <3

Skrevet

166 dager igjen her. Tenk at det ikke er lenger til 8 november. Tenk hvor fort sommeren går da. Sanrt jul igjen vettu =o)

Skrevet

127 dager igjen til tvillingene våre kommer. Tia går fort og tror vi trenger den til å forberede oss :-) blir travelt.

Skrevet

hele 142 dager,. allfor lenge hehe :)

Skrevet

119... *sukk*

Noen som kan sette opp tempoet på selve tida? ;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

uæææ.. 100 dager igjen bare..oioioi..her skulle jeg hatt en pauseknapp kjenner jeg :S

Skrevet

107 dager igjen til termin, men jeg har hele tiden hatt på følelsen av den lille i magen min ikke vil være der inne så lenge...:) men vi får se:) nå på sommeren går tiden syyykt fort!!! ;)

Skrevet

147:D Synst tiden går fort nok egentlig;-) Spes siden jeg har en turbo prinsesse fra før;-) <3 men gjett om jeg gleder meg til nr 2!:D<3

Skrevet

115 dager igjen... Synes tida går veldig fort denne gangen...

Skrevet

I dag (27.05) har jeg 185 dager igjen. LENGE :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...