Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Det er 6mnd etter fødselen. I 2mnd var jeg kvalm hver morra, men nå har jeg "kynnere"og fantom-spark. Og har lagt på meg 5 kilo på 3mnd, men jeg er IKKE gravid. Har tatt tester så jeg kan utelukke det, men de falske syntomene går ikke vekk. Noen som har vært igjennom dette?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hadde tatt en tur til legen hadde jeg vært deg! Kanskje det er psykisk...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Ja, burde det, men jeg syns det er veldig flaut. Tror legen bare vil himle med oynene av meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 kan være at du har syster i livmoren.. de kan bli ganske store og man kan føle seg ganske kvalm da...Gå til legen å få undersøkt om det er noe fysisk i uorden... er alt bra, så kan du få en henvisning til psykolog eller lignende.. for det er reele plager du sliter med, så du trenger hjelp=)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Takk, jeg bestiller en GU jeg. Men om det er psykisk, syns jeg det er fryktlig rart, for jeg vil IKKE være gravid. Det er ikke som jeg sitter og lengter etter flere barn. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Tror ikke noe på deg, du er sikkert en evig hypokonder som tror du har alle slags sykdommer hele tiden. Dummeste jeg vet er innbilt graviditeter, du tror vel du er det hver gang du venter mensen. SKAFF DEG ET LIV!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Kanskje du burde skaffe deg et liv utenom og hakke på mennesker med reele plager.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Hadde du samleie en måned etter fødselen da? For hvis du hadde det, er det jo en liten mulighet for at du er gravid. Tester kan være falsk negative.
Smurfeline87 Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Burde skaffe deg et liv du også, eller er du kanskje en sånn en som føler deg bedre av å tråkke på andre som faktisk trenger hjelp. Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Jeg fikk symptomer på graviditet, både brystspreng, kvalme og fikk en liten kul på magen, var et par godartede cyster på livmoren i mitt tilfelle. fikk dem fjernet og har siden sluppet falske svangerskaps symptomer. Så kontakt legen å få en skikkelig sjekk.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Det kan være at du kjenner dette nettopp fordi du er redd for å bli gravid igjen nå! Kroppen og psyken kan gå sammen og lage de merkeligste symptomer av og til. Tror helt sikkert det vil hjelpe deg å ta en tur til legen. Det skal veldig mye til før leger himler med øynene, de har sett og hørt det meste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå