stressa Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Da jeg var på den ordinære ultralyden mente jordmor at det helt sikkert var en liten gutt i magen min. På Volvat mente legen at det var ei jente (99% sikkert). Hvem skal jeg tro på ? Vet jo selvfølgelig at jeg kan vente til babyen kommer ut, men det er jo så lenge til. Har så lyst til å begynne å handle inn lyseblått eller rosa.. Noen som har opplevd noe lignende?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 er jo helt umulig å si no her egentlig da ang hvem en skal tro på......og skjønner frustrasjonen din... kan de mene så forskjellig og være såå sikker i sin sak begge steder er jo helt merkelig(?)...ville spurt om en ny ul en plass jeg evt.... men uansett hva utfallet der skulle bli tror jeg ikke jeg hadde klart å stole på noe som helst svar nå som begge kjønn var kommet fram i lyset og at begge var så sikker i sin sak.....hmm.. hvis det er veldig veldig viktig for deg å vite det kna det jo være 3D er mer tydelig(?) men det har jeg aldri vært borti så det kan jeg ikke uttale meg om egentlig......lykke til uansett....
MammaKos Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hvilken uke var du på ordinær og hvilken uke på Volvat? Skjønner KJEMPEgodt at du vil vite!!
stressa Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 takk for svar. Jeg var 18 uker på vei da jeg var på den ordinære ultralyden, og 24 uker nå når jeg var på Volvat. Er nok ikke umulig at det blir en ultralyd til om noen uker.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Det er vel lettere å se jo lenger ut i svangerskapet du er kommet, så kanskje det er Volvat som har rett da....? Uansett svært vanskelig for deg å forholde seg til dette!!! Jeg er kjempeglad for at jordmoren jeg skal gå til har ultralydapparat hos seg...jeg fikk nemlig også beskjed om at jeg venter en gutt på ordinær ul, men det var så veldig tidlig (17+1). Og selv så jeg ingenting på skjermen som minnet om en liten tissefant... Så - selv om jeg allerede har shoppet en del lyseblått så kjenner jeg at det skal bli godt med ny ul neste uke (21+2) for å få en endelig bekreftelse. Du skjønner jeg har hatt så veldig jentefølelse at jeg ennå ikke er 100% overbevist, hehe ;-) Håper du kan få tatt en ny ul og få en endelig bekreftelse du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå