silhah og emilie Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 emilie går som regel i skjørt eller kjole med strømpis under, men noen ganger har hun jo bukse...er det på tide å droppe strømpis under nå? bor i trondheim og der er det ca 10 grader for tiden Å hva med lua? Kanskje på tide på droppe den nå? Hun er forresten 3,5
It's all about me Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Har droppet det i Bergen en ukes tid nå. Men det hender de insisterer på å bruke lue fordi de liker det.
CMH Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Her er det 15 grader idag og sol. Sendte snuppsen i bhg med strømpis, bukse, genser og en vårjakke. Lua og ullklærne er med i tilfelle. Lue kommer vi nok til å bruke til det er vindstille, tar ikke sjansen på ørebetennelse. Hun er snart 1,5 år. Hvis datteren din går i bhg går det jo an å sende med strømpebukse.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Har ikke brukt strømpebukse i det hele tatt i vinter.. Han har lue liggende i bhg som de tar på om det blåser veldig.. Er det bare litt vind så har han på caps.. 3.5 år
Verbena Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Mine bruker ikke strømpebukse lenger nå stortsett, har tatt på om morgenen et par dager fordi at det har vært så surt og kaldt. Er vel ca 2,5uke siden de slutta å bruke de fast. Men de har liggende i barnehagen enda sånn at de kan ta på om det blir for kaldt. Begge har faktisk ullbukser og dress i barnehagen enda også når jeg tenker meg om. De tar på lue selv når de føler det er for kaldt også bruker de buff enda. Værtfall på formiddagene før sola har fått sikkelig tak(de dagene den titter frem da). Vi bor å i Trondheim og dette er det kaldeste jeg har vært med på å ha det i mai siden vi flytta hit for snart 4år siden. Har ikke orka å pakke opp eska med shortser og andre sommerklær enda. I fjor hadde de vært fremme i ca 1mnd.
silhah og emilie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 huff ja verbena det har vært en kald mai:s Emilie har også ullklær og en tynn dress liggende i bhg sånn i tilfelle, strømpis og lue har hun også der...
MintCondition Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har strømpis på lillemann på 1 1/2 enda, men storesøster på 4 1/5 slipper, om hun skal ha bukse på. Også Trondheim.
Lemonia Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Gutten min på 18 mnd har ikke brukt hverken strømpebukse eller lue på nesten to måneder. Vi bor i Oslo-området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå