Mamma_til_smurfen Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Endelig, har ventet en stund på dette :-) Mistet i SA, ble mest sannsynlig gravid på nytt, og i dag skal jeg på UL for å finne ut hvor langt på vei jeg er. Både gleder og gruer meg, det kan jo også være noe feil, men samtidig kan det også hende jeg ser et lite hjerte slå :-) Klokka går veldig sakt i dag...
Mamma_til_smurfen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2010 Klokka går veldig saktE skulle det selvfølgelig stå :-)
Lyst på nr3♥ Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 ÅÅhh så spennende!! ) La oss få høre hvordan d gikk da!! Lykke til og krysser fingre for at d er et lite nurk i magen din med et bankende hjerte! )
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Er så spent på dine vegne, hvordan gikk det.....
Mamma_til_smurfen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2010 Tar litt tid noen ganger... Jeg gjettet selv på åtte uker om alt var som det skulle... Jeg er 7 + 5, og så et lite hjerte slå :-) Med unntak fra forrige gang (har en fra før), er dette det mest fantastiske jeg har opplevd, klarer bare ikke å slutte å smile :-) Termin er 9. januar, skal ha keisersnitt, så håper det blir januarbarn (selv om jeg bare er glad alt ser bra ut selvfølgelig!!!) Ønsker dere alle lykke til videre, kommer til å følge med på denne siden fremover selv om jeg nå lister meg stille og rolig over til 1. trimester :-)
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 ååå, gratulerer sååå mye=) kjempe morro da=D dette går nok kjempe bra;) ja, det må du gjøre;) lykke til da, kos deg med voksende mage<3
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Gratulerer så masse!!! NYT tiden fremover :)
Lyst på nr3♥ Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 ÅÅhh gratulerer så mye!!!! Kjempemorro å høre!! ))))) Kos deg masse framover med nurket i magen!! Lykke til videre!!! STOR KLEM
Mamma_til_smurfen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2010 Tusen takk for alle gratulasjoner :-) Og vi regner selvfølgelig med at dette er smittsomt, så flere av dere også blir gravide :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå