Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hvilken yrke har din mann som har vært utro? Det var en statistikk på hvilke yrker der en var mest utro. Artig å se om det stemmer...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Var før vi fikk barn riktignok, men han er lærer.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Husker ikke helt listen. Men det var yrker med mye reising og festing som låg øverst. Advokater-reklame-journalister osv... Mens yrker som snekker,rørlegger, elektrikere osv...kom langt nede. Selv om det er de yrkene som blir oppgitt i erotiske drømmer og historier.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 De jeg vet har vært utro har hatt disse yrkene; vikar på bo og aktivitetssenter/student, fengselsbetjent, ambulansearbeider.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 To exer som har vært utro: Ingeniør og hjelpepleier.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Han var(og er) sjømann. Jeg var student da jeg var utro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå