Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Josefine er søtt, men ikke 'over the top' søtt. Josefine kan fint være en nesevis fotballspiller også!

Hadde en lærer som het Jørund faktisk. Han var en utrolig snill mann med en sånn koselig, brumlende latter. Fikk litt bestefar-vibber av ham:)

Jeg forbinder Jørund med ham og det er bare positive minner. Men ville nok ikke kalt min sønn for det.

Her kommer mine navn:

Hva syns du om Mons og Lykke? Hehe, de datt plutselig ned i hodet på meg!

Annonse

Lovise er kjempefint, og jeg uttaler V. Louise er også kjempefint, uten V.

Tenker litt svensk da, pga Lovis i Ronja Røverdatter.

Bendik er kult og fint, dog ikke en favoritt. Det skal ha pluss for at det er veldig gammelt. (Bendik og Årolilja). Stort minus for hvor dårlig det passer med det engelske språket=/

Hva med Eira og Hedvig? Og Johannes?

Joel er fælt. Julian liker jeg egentlig veldig godt, men syns det er litt feminint. Ville nok brukt det i dobbeltnavn sammen med et mer stødig navn. Karna er jeg veldig usikker på, syns ikke det er veldig fint hvertfall.

Aline? Teoline? Anker?

Annonse

Måtte svare på denne også!! :)

Jeg elsker navnet Ferdinand. Synes det er tøft, maskulint, sjarmerende, nytt og gammelt! Vincent synes jeg også er kult! Alexander er kjedelig igjen. :)

Hadde vært tre kule navn på tre kule brødre, det derr!

Siden det har nå vært MGP i dag; Didrik og Lena?

Nova heter kinoen i Trondheim, så klarer ikke helt koble det til et jentenavn. Tenker svensk og synes ikke det er så pent egentlig, men det klinger jo greit.

Cornelis synes jeg er utenlandsk, liker Cornelius og Nelius bedre.

Hva med Mats, Ove og Tinde?

Mats - et helt fint navn. Ikke min favoritt, men koselig likevel.

Ove - kjedelig.

Tinde - flott! Et nydelig navn jeg selv kunne brukt. Dessverre er det vel en eiendommeglerkjede som heter det? Men Tinde betyr jo fjelltopp, og det er en fin betydning. Et lite naturbarn?

Hva med:

Synne og Ådne - to av mine favoritter som jeg ikke får brukt, men jeg tåler negative kommentarer likevel

SIlja og Junia er ikke helt min smak.. Aldri hørt noen hete Silja før, og har aldri hørt navnet Junia i det hele tatt. Så kanskje det har litt å si på hvorfor jeg ikke liker de.

Er leken kjedelig nå eller? hehe..

Spytter i to navn til jeg; Francis og Nilas (uten K, ja).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...