Påtidemedentil Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Gå innom: http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen Laila heter hun som har denne spåkafeen, utrolig flink Jeg har drømmer veldig ofte att min hund blir påkjørt, nesten hver kveld. Å jeg blir utrolig sliten av det. Jeg dagdrømmer dette også. Jeg snakket med Laila på MSN endag, spurte om hun ville spå meg ang hunden min. Å det ville hun gjerne:) Hun så med engang veldig god kjemi mellom meg og min hund, noe som stemmer veldig. Han er alt for meg, jeg er alt for han. Hun sa også at hunden fortalte henne at jeg var redd for noe, å det stemmer jo. Jeg er redd mine drømmer blir virkelighet. Samme dag som Laila spådde meg, gikk det en hel dag uten att jeg dagdrømte dette, å ei hel natt, å en helt dag.. å her sitter jeg, ikke hatt 1 vond tanke om hunden min. Utrolig. Hun så også at hunden min er veldig snill, leken og livlig. Noe som stemmer 100%. Hun så han likte å dukke etter ting i vannet som også stemmer, leke fritt i skog og mark. Hun sa at jeg er alt for min hund, noe som stemmer ganske bra. Jeg var borte i 1 uke fra han, han lå med feber og orket ikke røre seg. Noen som IKKE er likt hunden min. Men på dagen jeg kom hjem var han opp på fotene og ble med meg på joggetur i marken. Laila er utrolig flink, nesten litt skummel flink. Alt stemte! Prøv henne, gå innom hjemmesiden hennes. Det er gratis å spå dyrene deres <3ZICO<3 (hunden min) Hun så også at hunden min IKKE kommer til å bli påkjørt, noe jeg setter stor pris på Når dere har prøvd henne, skriv det hun spådde dere om, rett eller galt.. skriv det her =D
sheba83 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hun spådde ang. hunden min og min sønn. hun fortalte at hunden blir litt lei av han innimellom. og det kan stemme ganske bra. før sønnen min ble født var hun "babyen" noe som fort forandret seg. laila fortalte også at hunden min hadde et spesielt sted hun ville tilbake til og jeg viste hvor det var. noe som også stemmer ganske bra. etter at jeg ble mor har vi ikke hatt mulighet til å dra dit bare oss to. hun fortalte også at vofsen var lei seg for det med en sko hun tygde istykker. og rett igjen, jeg hadde et par kjempefine pumps som plutselig ikke var så pene lengre... noen vil sikkert si alt er tilfeldigheter, men jeg velger å tro at noe av dette stemmer. det gjorde det for meg iallefall rask tilbakemelding og veldig hyggelig dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå