Gå til innhold

Er det mulig? Jeg lekker som en sil!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde at jeg hadde vært flink med bekkenbunnstrening under graviditeten, men tydligvis ikke.....var ute på løpetur i sted, og jeg hadde ikke kontroll på lukkemusklene i det hele tatt :( Er det mulig å trene de opp igjen, eller blir det Tena på meg for resten av livet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, sett igang med kniping! Sett på huskelapp på mobilen, oftest er det jo det at man glemmer det. Har hørt om flere som har trent seg opp igjen! :)

Kan jo bruke litt tena i mellomtiden, ingen skam det etter fødsel.

Skrevet

Har du ikke gjort knipeøvelser etter fødsel da? Det er like viktig som i graviditeten...

Men det er aldri for sent å begynne, så sett i gang.

Skrevet

Tena er jo litt vel drastisk da, da skal du lekke MYE!!

Kjøper de helt vanlige bindene til libresse jeg. De i rosa pakker med vinger! 2 mnd siden fødsel og jeg merker at bekkenbunnen ikke er så sterk enda, har nok vært litt sløv med knipingen er jo så lett å glemme!!

Tenkte jeg skulle prøve å få inn en rutine hvor jeg trener den hver gang jeg pusser tennene f.eks, lettere å huske når det er i forbindelse med noe annet :-)

Skrevet

lenge siden du har født ? dette går seg vanligvis til, og det vil helt sikkert bedre seg!

Skrevet

Tena har noen bind som er like tynne som libresse - og de er tilpasset urinoppsuging.

Jeg har brukt dem en del, men det er mest pga utflod og renselse.

Jeg burde også være flinkere med øvelsene, jeg kjenner at selv om det ikke lekker, så er det rett før...

Skrevet

Tena finnes jo i små størrelser og da! For de som kun lekker noen dråper, og de er jo beregnet på tiss og evnt lukt osv...

Men psykisk er det kanskje bedre å gå å kjøpe bind? :)

Skrevet

3 mnd siden jeg fødte nr.2. Opplevde ikke noen lekkasjer etter første, men da jeg løp isted var det det virkelig ille!! Hadde heldigvis svart bukse på...flaut. Her skal det KNIPES ja!

Skrevet

Kjøp Tena!

Vanlige bind stopper ikke lukten - vet av erfaring fra forrige svangerskap :S

Tena kommer med mange ulike størrelser som sagt over her og de minste er bare tynne små truseinnlegg og takler fint nyse og hoste dråper til stadighet sånn som jeg allerede sliter med i uke 18...

Skrevet

Sjekk om det er noen barseltreningsgrupper i nærheten. De vil fokusere nettopp på opptrening av slikt :-)

Knipeøvelser er bra, men sjekk at du virkelig får "tak" i muskelene. Jeg trodde jeg kneip som bare det, men det var slappe tak til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...