Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er, eller var skikkelig colaholiker. Kunne lett drikke en hel stor cola alene. Når jeg ble gravid, så kuttet jeg ned, drakk kanskje 4-5dl om dagen. Var mye det og, men bedre enn så mye som jeg drakk før. Ville jo ikke drikke cola pga babyen i magen. Etter fødselen og på barsel drakk jeg ikke cola i det hele tatt, og følte meg litt "avvent". Siden jeg ammer så vil jeg ikke drikke så mye cola da heller, tilfelle babyen reagerer. Har da holdt meg til 1glass, og ikke det engang. (Merkelig nok, så smaker det ikke så godt lengre) De siste dagene har babyen hatt en del luftsmerter, og jeg prøver så godt jeg kan å finne ut hvorfor. Har ikke spist eller drukket noe spesielt, tror det kommer av at hun svelger en del luft mens hun dier. Idag har jeg sprukket, og drukket cola igjen, måtte prøve om den fortsatt smaker vondt, og det er jo ingenting som slår en iskald cola i solveggen med masse isbiter. (Utepilsen kan gå å legge seg.. ) Det rare er at det faktisk ser ut som luftsmertene hennes har gitt seg.. Det kan jo selvsagt være tilfeldig, men lurer (Håper? ) at det er colaen som har gjort det.. Noen som vet om det kan ha en sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Tror heldigvis det er tilfeldig, cola hjelper nok ikke mot magevondt, så fortsett å kutte ned eller vekk colaen du!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Cola uten kullsyre hjelper jo faktisk mot kvalme og magevondt hos størrre barn og voksne, så du skal aldri si aldri... Men jeg tviler jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå