Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?2MA,26pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom å snek på tråden deres :) Har du testet noe mer? Du holder meg på pine benken av nyskjerrighet her. Jeg krysser absolutt alt jeg har å krysse for at det er din tur nå.

Jeg er i prøvefri mnd nå. Fikk forbud av akupunktøren mot å bli gravid denne pp så må vente til kroppen er litt mer stabil og at syklusene mine blir ordnet. Blir spennende å se om jeg får en 14 dagers lutealfase i allefall selv om jeg overhodet ikke vil ha tanta på besøk. Men vi har vel bare godt av en pause mnd også da.

Masse lykke til med testingen om du ikke har testet allerede.

Stoooore klemmer fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du din snik, hehe :D

Neheiiiii - har ikke testet mer, tør ikke, hehe :)

Bare 9 dpo i dag, har tenkt å vente til helgen med å teste igjen!! Tør bare ikke helt å tro noe, fallhøyden er desto høyere, så prøver å holde litt avstand og ro rundt det hele!!

Kommer inn og oppdaterer så fort jeg ikke er i tvil lenger!! Håper bare på ett varig og positivt resultat da :)

Ellers kan jeg si at jeg har stikninger på høyre side og mer tykk hvit uflod (er forresten alltid helt tørr jeg da frem til IKM, så det er jo ett positivt tegn!)

Lykke til med pausemåneden da, krysser fingrene mine for at du får en liten spire allikevel jeg da, selv om du har pause - det er jo ofte da den sitter vet du ;)

Nå måååå bare du og jeg få en positiv test slik at vi kan dilte etter Tirilgirl inn på 1 tri ;)

Stooooooooor klem fra

Skrevet

Hallo damer:)

Venter på dere jeg, selv om jeg ikke har flyttet inn på 1. trimester. Liker meg bedre på gravide slitere, for det er jo det vi er:)

Er bare så spent på dere begge to:) Hos oss satt den den mnd. vi ikke tenkte på det, ikke målte etter EL eller tok noen pergo:)

varm klem fra meg:)

Ps: er fortsatt realist og tar en dag av gangen.....hehe

Skrevet

Hei igjen :)

Har ikke testet hverken i dag eller i går, fikk negativ test på onsdag, og har ikke flere tester i hus... I dag er jeg på CD 29. Ville bevisst ikke kjøpe noen tester da jeg var på apoteket i dag, tenkte at nå måtte jeg være sterk og ikke kjøpe noen test før evt etter IKM!! Håper TR ikke kommer... Bare 2-3 dager igjen til IKM, altså søndag eller mandag! Dersom TR ikke kommer innen tirsdag kommer jeg til å kjøpe med meg en test :)

Hååååååper hun ikke kommer :)

Ønsker deg en strålende fin helg!!!

Klem fra

Skrevet

Heisann hoppsann sniker meg inn på tråden deres ;-)

Som deg, Meg og lille snuppis har jeg IKM i helga. Jeg varierer litt mellom 13 og 14 dager lutalfase, så jeg vet ikke helt om jeg kan forvente TR i morgen eller søndag. Har denne gangen vært full av opptimisme, men på den annen side har jeg jo vært det før og uten at det har vært grunn til det da.......

Da jeg kom hjem i dag lå tester fra billige-tester i postkassa. Klarte selvfølgelig ikke la være å teste, men det ble bortkastet. Testen var blendahvit. Mista ikke motet av den grunn, føler meg like gravid ennå. "Noen" vil bli lurt tydeligvis.........*ler*

Jeg har følgt med på historien din Meg og lille snuppis. Jeg har lurt litt på hvorfor du aldri har nevnt noe om akupunktur? Jeg og Carina81_2MA_12pp har prøvd akupunktur (og om jeg ikke husker helt feil på dine vegen Carina81_2MA_12pp) med gode resultater.

Akupunktøren min har hvertfall sagt etter SA og MA er kroppen i ubalanse. Nålene er med på å få kroppen i balanse og styrke den mot en ny graviditet. Jeg kan hvertfall varmt anbefale akupunktur, og jeg er helt sikker på at en god akupunktur kan hjelpe deg ;-D Om du vurderer akupunktur gå til en akupunktør som er med i Norsk akupunkturforening. Der vil du finne en seriøs og velutdannet akupunktur. Ønsker deg nå uansett masse lykke til - både med og uten nåler ,-)

Carina81_2MA_12pp: merker du noen forskjell på kroppen etter at du begynte med nålene? Jeg merket etter kort tid at energien kom tilbake, det var en helt fantastisk følelse ,-) Du er flink som klarer å "holde deg på matta" og ikke prøve på å bli gravid, det syntes jeg har vært vanskelig. Og har nok ikke vært så flink som vi burde på den fronten. Blir det ikke klaff denne pp blir det hvertfall fult "tut og kjør" neste pp, da er "karantenetia" over ,-)

Skrevet

Bare en veldig liten kort tur innom med oppdatering... Greide ikke la være å dure innom apoteket i dag og kjøpe med meg test, så gjort er gjort og testen er tatt og den viste negativ :(

Forventer IKM i morgen eller senest mandag... æsj, bedre lykke neste pp ;)

bringebærmamma: Joda, har prøvd akupunktur, etter en del behandlinger sier min akupunktør til meg at hun ikke vil loppe meg for mer penger - men det virket som om jeg ikke hadde noe effekt av akupunktur. Hun sa det var veldig sjelden, men noen virket det bare ikke på... Egentlig litt rart, for jeg har prøvd akupunktur 2 ganger tidligere, den aller første gangen vet jeg egentlig ikke om det virket, følte ikke noen forskjell. Andre gangen jeg prøvde det var i forbindelse når jeg hadde født datteren min. Hadde en tøff og hard fødsel hvorpå jeg endte først opp på operasjonsbordet for å hente ut morkaken manuelt (den satt fast) i tillegg til at jeg hadde massiv blødning. Mistet 2,5 liter blod og mistet bevisstheten, fikk blodoverføring asap og lå på intensiven det første døgnet. Det var så vanskelig å stoppe blødningene mine, selv om jeg ble sydd og alt, så piplet det ut... Det nye blodet jeg fikk hadde jo ikke disse svangerskapshormonene jeg hadde opparbeidet meg under svangerskapet, så melken kom aldri. Etter 5 dager ble det satt akupunktur på sykehuset for å prøve å fremme melken, melken kom dagen etter :) Så da fungerte det jo... men ikke så lenge da, jeg produserte svært lite melk, så babyen fikk ikke i seg nok næring og gikk bare ned i vekt. Etter å ha maskinpumpet meg på ammepoliklinikken i nesten 1 time, dekket melken bare såvidt bunn i flasken. Jeg fikk da beskjed om at det ikke var vits i å prøve å amme, måtte gi mme (morsmelkerstatning) etter 6 uker, men jeg hadde nå ihvertfall prøvd da!!

Uansett, det funket jo på en måte, men på en annen måte ikke, men jeg har nå vurdert å prøve reflexologi, har hørt at dette også kan gi gode resultater. Ei kollega av meg brukte 2 år på førstemann og på nr 2 og 3 brukte hun reflexologbehandling og ble gravid begge gangene etter bare 2 behandlinger. Mååååå jo bare prøves, hehe :)

Nei, nå må jeg slutte av... Mannen og jeg skal sette på Avatar nede i kjellerstuen (har minikino, hehe - 120 tommer lerret og projektor), har ikke fått sett denne, så gleder meg!! Har den på blueray, men har bare ikke fått somlet oss til å se denne... Blir spennende!!

Siden jeg fikk negativ test i dag, koser jeg meg ett glass rødvin og bittelitt godteri, det er jo lørdag ;)

Ha en strålende fin helg jenter :)

Stoooor klem fra

Skrevet

Håper du fikk kost deg igår ☆Meg og lille snuppis☆2MA,26pp :) Håper ikke tanta har dukket opp og at du bare tester positivt sent denne gangen :)

Jeg er rimelig gåen etter gårdagen idag så idag skal jeg ikke løfte på en finger. Ble litt for mye innabors igår ja... Men godt å få kost seg litt med gode venner :)

Men nå ble jeg litt nyskjerrig.. Hva er refelxolg behandling? Noe nytt som kanskje må testes ut? HEr skal jo alt prøves :)

Jeg er litt i tvil på hvor i syklus jeg er nå. Enten på dag 14 eller dag 16, men jeg tror dag 14. Spottet veldig lenge denne pp... El testen er i allefall fortsatt negativ. Men her hoppes det av i svingen. Har faktisk klart å holde oss til det. Er faktisk drit deilig å vite at denne pp blir det ikke å skje noe.

Idag er det maks sløve status... Drikke brus og spise potetgul og bare pleie mitt syke hodet... Blir lenge til neste gang :)

Ha en strålende dag!

Klem fra

Skrevet

Meg og lille snuppis: Det er ikke alle som respondere like bra på nåler ja. Det høres jo uansett spennende ut med refleksolog! Krysser fingre for at det blir bra for deg. Jeg tror det beste er å gi kroppen "en puff" i riktig retning sånn at den klarer å ordne opp av seg selv ,-) Masse lykke til, og krysser fingre for at det kan komme en positiv test i nærmeste framtid som gjør at du ikke trenger refleksolog likevel ;-D

Carina81: Det hørtes ut som en fuktig aften. Ble nesten litt misunnelig, he he, ikke på dagen i dag, men på kvelden i går. Det er virkelig lenge siden jeg har vært på fest og "tatt den ut". Hmmm, lurer på om jeg skal sjekke opp om det er noen konserter el lign i nærmeste fremtid som kan tas sammen med litt flytende, hehe ,-D

Skrevet

Syntes det er litt rart denne pp.. kan vel ikke kalle det pp når vi ikke prøver.... Her var el testen positiv igår og jeg hadde en haug med el slim med blod i også skulle vi ikke ha oss???? Vel vi klarte det, eller vi hadde oss en hopp av i svingen. Fikk streng tale fra akupunktøren igår om å ikke ha sex... jaja... Bli spennende å se hvor lang lutealfasen blir.'

Meg og lille snuppis...har du fått tante beøk???? Ikke sett noe av deg her inne på noen dager. Er jo speeent :) Håper det ble testefest?

Bringebærmma... ja det er godt å kunne kose seg av og til, men nå blir det lenge til neste gang,

Jeg trodde sommeren var kommet til nordnorge, men gjett hva jeg så når jeg sto opp i morges???? Det var snø der ute.... huff huff..

håper dere får en strålende dag :)

Klem ra

Skrevet

Snøøøøøøø Carina??!?!??!??? 1 juni??? Brrrrr.... hørtes kaldt ut ja :(

Her i sør har sommeren endelig kommet, de siste 2 dagene har det vært 20 grader, sol og pent vær, deilig ;)

Bare 5 uker igjen på jobb, så er det 3 uker sommerferie, åh, som jeg gleder meg!! Håper på masse sol og fint vær :)

Ellers fikk jeg TR sent søndag kveld :( Tok en QR-test og den var først negativ, men etter at testen hadde tørket var det en svak rosa strek der, så hadde nesten ett lite håp... Ble jo litt skuffa når jeg så jeg hadde nissefest i trusa samme kveld, mannen ble også skuffa, men viser det ikke så tydelig som meg, men skjønte det på han at han mistet litt motet for å si det sånn...

Håper litt på neste pp da - skulle egentlig ha begynt på ny trippelkur i dag da, på syklusdag 3, men jeg orker ikke... Har ikke vært på apoteket og hentet dem ut engang - har tenkt de to siste nettene at vi kanskje skal legge bort prøvingen denne sommeren, det blir altså tredje sommeren på rad som vi prøver, så nå har jeg lyst til å slappe helt av, kanskje prøve å ta av meg noen kilo og drikke rødvin og spise ost, spekemat, fisk som jeg vil uten å tenke på å skade ett evt bittelite frø... slitsomt det også!! Så har tenkt sånn halvveis at jeg denne sommeren bare får prøve å slappe av og legge det litt bort, så kan vi prøve igjen til høsten!! Blir jo litt deilig også da og ikke tenke og ha sex hele tiden gjennom hele syklusen, men bare når en har lyst ;)

Tenker at når vi har prøvd så lenge, så spiller det ingen rolle om det går noen måneder til, håper bare at det skjer i løpet av 2010/2011 :)

Oi, tror ikke jeg hadde greid å la være å hoppe til sengs med el-slim med blod i, hehe - du er sterk du Carina, ønsker deg lykke til allikevel jeg, hehe :)

Ellers har jeg tenkt å ta meg en pause fra BIM nå, føler at jeg er mer moden enn jeg har vært før, og er her faktisk veldig lite, så tror jeg kommer til å klare det denne gangen... :)

Kommer til å følge litt med da, for å se hvordan det går med både deg og Tirilgirl, tenk at hun klarte det, endelig!!! Og selvsagt bringebærmamma og en del andre her inne også da ;) Gleder meg til å høre deg komme med gledeshylet etterhvert :)

Ha en fortsatt strålende fin dag Carina og bringebærmamma :)

Stoooooor klem fra

Skrevet

Nei :( Det skule jo bli din tur nå :( Sjønner godt at dere vil ta dere litt fri fra prøvingen. Nå har jo ikke jeg prøvd så lenge som deg, men jeg begynner å bli skita lei hele greia, men øsnket er jo så sterkt at man kan jo ikke la være selv om vi lar være denne pp. Sambo har lyst å vente til sommeren er over.. Vi har bestilt oss ferie til Kroatsia i august og vi har veldig lyst å kunne kose oss der. Blir jo litt kjedelig å være der nede å kun drikke brus. Men blir jeg gravid så skal jeg ikke klage på det heller... Da drikker jeg mer en gjerne brus. Men vi får se hva som skjer... Magefølelsen sier at jeg kommer til å bli graid i august. Har sen ferie i år og jeg kjenner jeg gleder meg som en liten unge. Skal bli så godt...

Snøen er heldigvis borte nå.... Satser på strålende sommer fra nå av, men være her oppe kan være rimelig ustabilt i begynnelsen av juni... Opplevd tidligere at det har kommet snø til st.hans...

Ja var s¨å herlig å lese at Tirilgirl hadde testa positivt, bra at noen slitere her inne får det til. Syntes det er så herlig å lese når noen som har vært her lenge får det til. Og jeg håper virkelig at hun får premien sin om noen mnd :) Det er henne vel undt :)

Ellers ser det ut til at jeg har god effekt av akupunkturen... Jeg har slitt med at jeg har vært trøtt og sliten de siste mnd.. og jammen meg er jeg ikke blitt mer opplagt om dagene. Jeg gjesper ikke lenger og drømmer gjør jeg heller ikke. Det er faktisk helt herlig. Som regel pleier jeg å turne om natta og spinne på de villeste drømmene. Ikke rart jeg har vært sliten. Har også tatt aku på rygg og nakke og ser ut til at jeg er blitt bedre der også :) Så er det jo det jeg er mest spent på... håper virkelig lutealfasen min også er i orden... Leste i en tråd her at sink hjeølper mot spotting, og tilfeldigvis hadde jeg kjøpt en boks med sink til mannen. Så da blir det en pille på oss hver på morgenen. Er bare skarve 2 dpo idag. Venter spottinga om en uke...

Skal prøve å holde meg mer unna her jeg også, men jeg er blitt mye flinkere syntes jeg da. Men har hengt her litt i det siste.

Nei nå får jeg komme meg igang med middagslaginga.. Sambo er straks hjemme fra jobb. Tenkte å trimme litt og se landskamp idag.

Håper du har hatt en strålende dag så langt :)

Stooore klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...