Gå til innhold

har dere bra forhold til deres svigerforeldre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke noe bra forhold..

derfor lurer jeg egentelig på hva som er vanlig.??

til de som går overrens med svigers: gjør dere noe spes for å klare det?

til de som ikke går overrens med svigeres: noen spes grunn til at dere ikke går overrens??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør ikke noe spesielt, bare er meg...

Skrevet

Vi har et veldig godt forhold!

Men gud jeg kan dra meg i håret av hu svigermora mi til tider, å vi kan knuffe ganske fint av og til, men vi vet alltid hvor vi har hverandre, å gjør alltid opp der og da:)

Hun sier jeg er som en datter for henne, å det syns jeg er flott :)!

Skrevet

Har et kjempegodt forhold. Har hatt det til "alle" mine svigermødre. Har vel litt med kjemi og flaks å gjøre.

Skrevet

Jeg har et supert forhold til dem. Mye bedre enn jeg har til mine egne foreldre. Jeg føler at jeg som en ordentlig datter for dem. Det vil bli et stort tomrom den dagen de skulle gå bort.

Skrevet

Helt middels. Går ikke på besøk uten min mann.

Skrevet

veldig bra forhold til dem, de er fine mennesker med masse hjerterom og humor.

Skrevet

Nja. Hadde vel bedre forhold før. Men etter vi fikk barn har svigermor hatt en tendens til å overkjøre meg og gjøre meg/oss til allemannseie pga barnet.

Når det kommer til kontakt med oss/barnet skal det helst skje på hennes premisser. Hun er ekstremt opptatt av å vise frem barnet vårt til andre. Og når hun først har tenkt det, så SKAL det skje. Vil ta han med både hit og hit for å sole seg i glansen.

Tar lite hensyn til rutiner(soving/spising) eller at vi har andre planer. Det kan vi gjøre senere...Sånn har det vært fra dag 1. :-/. Det er aldri snakk om å ha kontakt med gutten på hans premisser. F eks å leke eller lese for han, det er kjedelig.

Vi bodde tidligere i kjellerleilighet hos de, men nå har vi flyttet et stykke unna, og når de kommer på besøk er det oftest for en helg. Og jammen det fant ikke svigermor en barndomsvenninne i nabolaget her, så da har vi det gående med denne framvisningen hver gang de er her.

Dette har ført til at jeg ikke klarer å være så omgjengelige med de som jeg var før. Jeg klarer ikke folk som overkjører meg og som bestemmer hva jeg skal gjøre. Så jeg er nok litt mer anstrengt ovenfor de enn jeg bør være.

Skrevet

Jeg har et kjempefint forhold til dem, spesielt til svigermor. Hun er ei fantastisk fin dame som jeg er fryktelig glad i, hun er som en mor nr 2 og både hun og svigerfar (og resten av mannens familie forøvrig) stiller alltid opp om det trengs.

Jeg får helt hetta ved tanken på at de ikke skal være her for alltid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...