Gå til innhold

ang kjøp av en vogn med "mangel"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du trenger ikke å kjøpe fire nye hjul nei.. du bytter kun bremseklossene. Har ikke gjort d på min, men d er slike på min vogn.. men har jobbet i mange år med reprasjon av barnevogner, så har byttet noen kan man si :D

En 2006 modell kunne de vel tatt litt mer for ja.. men hvis d var med softbag, så blir jo vogna rimeligere da..sånn sett. Så lenge vogna ikke er skjev så.. :)

skjønner ja da har jo du peiling på det hehe. :)

vogna er fin ellers da. det er både sportsdel, bag (til spedbarn) og softbag til vogna.

foreesten hehe hva tror du jeg ha spart om jeg kjøper denne vognen ?

er det et kupp ? hvor mye kunne de tatt tror du? kjekt å vite hvor mye jeg sparer kanskje hihi

HI

Annonse

hvis d følger med både duobagen og softbagen er jo d supert, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor de har brukt to bager...

vanskelig å si hva du sparer ved å kjøpe vogna.. men tror nok du sparer ca 1500 i hvert fall :) men nå er ikke jeg noen takstmann uten å ha sett vogna da.. =)

ojjj kult hehe da blir det vel kjøp tenker jeg. må bare få undersøkt ang bremsegreiene og bøylen...hadde jo vært kjekt å hatt da....

rart de har brukt begge bagene ja hmmm... jaja da får jeg jo begge to heh.

takk for svar

HI

den bøylen er veldig kjekk å ha på når du bruker sportsvogna da.. min sønn på 15 mnd liker å hålde i den når vi triller ..synes den er en ekstra sikkerhet jeg da!

og kjekt at bremsene funker- d gjør de ikke hvis noen av taggene på bremseklossene ikke er der. slitedeler som er greit å skifte :)

da undersøkte jeg med en butikk i stavanger. der tok de 45,- kr pr sånn bremseklossting og 200,- for bøylen...billig!! :) 410,- kr med frakt :)

det er egentlig jeg som skal selge. ville ikke høres helt dum ut lissom men det var jo ikke dumt likevel hehe *flau *

HI

Annonse

Hadde en liten anelse om at det var du som skulle selge ja ;) vet ikke helt hvorfor, men har vel svart på det andre innlegget jeg tror er ditt ang at du vil bruke titanium vogna di, og selge storvogna :)

Du høres ikke dum ut i det hele tatt, synes du er flink jeg som ordner opp og sjekker ut slik at du kan opplyse den som evt kjøper vogna di :)

Skjønner du er i tvil om å selge vogna, er jo ei utrolig god vogn.. men er enig i at den er i tyngste laget å dra med seg om man skal noen steder. Selv kjøpte jeg jo min nå når lillegutt var fylt 1 år, men jeg hadde det mest i tankene at den skulle være god å solid å sove i i barnehagen. + at jeg var drittlei av små luftkanalhjul på vinterføre i vinter, klabba sånn.. og var så tungt å kjøre! derfor ble valget lett når jeg i utgangspunktet liker emmaljunga veldig godt og at denne modellen hadde lufthjul + teleskop håndtak<3

Nå derimot kunne jeg godt tenkt meg en city cross, hadde det ikke vært for de dumme hjulene på den :/ har en cerox med likense hjul, og erfaringen er ikke så god ..

hvorfor vil du ikke selge da tror du ?

takk :). liker å ordne opp slik at andre kan få det skikkelig. å ja det er meg ang trilla og den store vogna hehe :)

syntes ikke hjula på trilla er vanskelige, men er nok noe annerledes i vinter. city cross er nok god ja men jeg er ikke kjent med dem så vet ikke hvordan hjulene er på den. men sier du det er noe dritt så er det nok det heh uff...ikke bare med de vognene alltid.

tenkte jeg ville selge da den er mest verdifull akkurat nå samt at jeg ikke trenger den...trodde jeg i hvertfall....... da tenkte jeg kanskje at når vinteren kommer er jo datteren min 14-15 mnd og kan gå likevel. så da blir det vinterdress på henne. dermed tenkte jeg at om hun sitter i vinterdess likevel så var det jo flott med en trille :)

men så er det sovingen igjen....hun bruker ikke å sove i vognen i barnehagen da hun ikke går der. blir bare hjemme utenfor på vår lille balkong. trillla jeg har kan man legge ned men ikke fullstendig ned da slik som med emmaljungaen. så muligens noe dumt når hun skal sove da.... men det er jo ikke sittestilling heller så er vel kanskje ikke vond for henne å sove litt slikt ?

blir så i tvil..

HI

Min sønn på 15 mnd går ikke enda, og sitter for det meste i pose i vogna.. men vanskelig å si da, hva du trenger og ikke..

Men hvis du skal bruke den lille trilla til soving ute i vinter så vet jeg ikke helt jeg da.. blir den ikke litt for åpen og lite lun? du skal jo pakke henne ned i en pose også? liggestillingen har det ikke noe å si om ikke blir full..hun sover nok likevel ;)

men skal ikke si at city crossen er noen dårlig vogn jeg da, for det er det IKKE!! :) kun hjulene jeg ikke liker, men igjen må man vurdere hva som er viktigst ut i fra sitt behov da =) før eller siden blir du vel å selge den store vogna de, så kanskje like greit å selge nå mens du enda kan få litt for den, også kjøper du deg heller ei sportsvogn hvis du ser at du trenger d? =) personlig tror jeg at du kommer til å trenge d, de små hjulene på den du har kommer ikke til å være så lett å trille med på snø. sjelden at så små hjul triller lett da! Jo mer størrelse på hjulene jo bedre framkommelighet på vinterstid pleier jeg å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...