Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Sikkert som å banne i kirken, og legg merke til "lei" med tødler Er da aldri fred å få, og gir dårlig søvn...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Lei og lei, hehe.. Glad for han er så aktiv og frisk. Min sparker ikke så mye lenger da. Vrenger og vrir på seg voldsomt. Så stikker han ræva ut, og det er litt vondt, får en diger bul der han stikker den ut. Av og til går han helt av skaftet. Bekymringen akkurat nå for tiden er av "har jeg nok fostervann, og hvor stor vil han bli". Han virker veldig sterk. Er 33+5 i dag... Sover faktisk godt om nettene til tross for aktiviteten. Må som regel ikke opp på do heller i løpet av natta...Kan bli litt mye, men gleder meg over en frisk og aktiv baby.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hehe, jaa.. Faktisk Men, som regel er det med måte hvordan babyen sparker å.. enda er i uke 29.. Hender jeg hopper til så jævlig.. Et spark i sia kommer bestandig overraskende på
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jaa, men er redd for å si det høyt. Mest lei av hikkingen da, for sparkene er liksom forskjellige, og litt spennende å se hvor sterk han begynner å bli, og hva han finner på liksom.. Mens hikkingen bare er de samme, små, irriterende dunkene.. Men er kjempeglad jeg har en så aktiv baby! Vil ikke være alt livet foruten
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 ja, jeg er ikke gravid nå, men var det for 2 mnd siden var veeeldig lei de siste mnd av graviditeten husker jeg
trompetisten Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Joda, artig at han er full av liv og sånn da Er nå kommet til uke 34, og det begynner å bli trangt, spark, slag, bevegelser konstant. Er på do 2-3 ganger hver natt og ligger/sitter "vondt" mesteparten av tiden... Jaja, noe må vi da klage på Er HI, og skjønner ikke hvorfor de har lagt inn anonym som default her!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ikke lei..bærer eneggedetvillinger og er ofte bekymret selv om jeg har ukentlig Ul(har hatt det etter uke 29). Sparkene er min hellige bekreftelse på at jentene har det bra. Selv om det er vel mye aktivitet iblant. For meg er det trygg god kontakt med jentene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå