Gå til innhold

Ventetid på flyplass midt i sovetiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ut å reise med lillegutt på 15 mnd. Har to og en halv time ventetid på Gardemoen, men det er midt i sovetiden hans... vogna er jo sjekket inn og er innpakket i prampack så den får jeg ikke ut.. men noen som har tips til hva jeg kan gjøre? tror dere det er mulig å ta med ei paraplytrille som jeg får brukt helt til gaten, og at jeg får den når jeg går av det første flyet?

Andre tips? mottas med takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du gå mye rundt da? kan jo bare legge lillegutt på noen seter om han sovner og sette deg ned med et blad og slappe av :) Ikke sikkert han sovner heller, mye nytt og spennende med reiser :)

Skrevet

tipper jeg ikke klarer å sitte i ro hele tiden.. er jo som sagt ikke sikkert at han sovner nei .. hm..får bare ta d som d kommer evt :)

Skrevet

Tror at hvis du tar med deg trille i stedet for vogn kan du ha denne helt til dere går ombord i flyet. (du leverer den ved utgangen) - men dette kan du jo ringe og spørre om.

På kastrup har de triller/vogner til disposisjon, så kanskje det er sånn i oslo også ?

Skal dere mellomlande flere steder ?

det kan oppleves litt stress dette med sovingen, men går som regel bedre enn man tror. Kanskje du kan legge barnet godt til rette på en stol/benk, med teppe og smokk. Det er jo en liiiiten mulighet for at han kan sove litt da:-)

Skrevet

Hva med en bæresele da ? Det finnes flere gode med sovehette. Det brukte jeg da jeg reise med jr aleine og uten vogn.

Skrevet

Det står endel triller du kan låne der, så det senest her om dagen da vi var ute og farta :)

Skrevet

Har faktisk tenkt på bæresjal eller noe, alla mei tai ? men hvis de har triller man kan låne der så går d vel bra. Like mye det at han ikke går enda, så må bære og det blir tungt..

Har ikke reisetrille, og har egentlig ikke lyst på heller... så vogna blir nok med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...