Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Til dere som har brukt et slikt navneskilt, som ser ut som bilskilt, på vognen. Hvordan festet dere det? Ser det er 2 hull der på toppen, men skal det skrues fast? I hva?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Off, seriøst? Harry! For å svare på spørsmålet, tror de bruker strips?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Javel, du synes det er harry, jeg synes det er fint. Nok om det. Prøvde med strips, så ikke særlig fint ut. Kanskje dobbeltsidig teip?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Teip tror jeg ikke blir noe bra... Kunne kanskje spør på en jernvarebutikk eller noe da? Eller der de selger slike skilt? Første anonym
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Fant dette "Leveres med to hull og kulelenke for enkel innfesting på staget mellom framhjulene." her: http://www.bokstavbutikken.no/display.aspx?menuid=200&prodid=1675 Har dere ikke fått med noe til å feste med? Da ville jeg spurt på butikken dere kjøpte det..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Tusen takk for svar. Kanskje jeg har kjøpt en "dårligere" utgave. Kan hvertfall skaffe en kulelenke så ordner det seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå