Gå til innhold

Er mannen deres hjemme ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er på besøk hos en kompis, og jeg merker begynner å kjede meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er og trener. Men kjede meg har jeg aldri gjort, helt uavhengig av om han er hjemme eller ikke. Plenty å ta seg til!

Skrevet

Jada,men han sitter kun i tlf, så han kunne like greit vært borte...

(han sitter OFTE i tlf, blir GAL!)

Skrevet

Han er ute på noe jobbgreier.

Jeg elsker mitt eget selskap, så gjør meg ingenting:-)

Skrevet

Kom akkurat inn fra lang joggetur. Bare godt å sløve rundt her alene synes jeg:-)

Skrevet

Han er ute og sykler en tur, da kan jeg se Grand prix i fred :-)

Skrevet

Mann i Nordsjøen. Deilig å ha kvelder for seg selv. Og deilig når han kommer hjem<3

Skrevet

Han er på sjøen 4 uker i slengen.

Det blir mange ensomme kvelder. Nå er jeg sykmeldt også, så dagene snegler seg av sted. De dagene jeg ikke har noe på tapeten, slik som i dag, er de verste. Bare jeg, katten og bebisen i magen...

Savner han veldig nå, gleder meg til han kommer hjem om en ukes tid :-)

Skrevet

Han er hjemme som vanlig. Og spiller xbox med høretelefoner, der han snakker med kompiser. Jeg HATER xbox!!! Nerd, det er det han er.

Skrevet

Min kom akkurat hjem fra jobb. Så han i et lite glimt da han gikk forbi og ned trappen til kjelleren og vårt morsome prosjekt der;)

Helt fint- da blir ting gjort (holder på å lage gjesterom) mens jeg kan se på frustrerte og privat praktis i fred:)

Skrevet

Akkurat nå er han ute, og leverer et bilag til noen han er i en komite sammen med. Så skulle han fikse noe på tilhengeren som vi skal bruke i morgen. Så kommer han vel inn. Syns det er litt godt å være alene.

Skrevet

Han er hos en kompis. syns det er godt å være alene.. :) Slapp å dele tvn med han.. :P

Skrevet

Jeg holdt på å si "hvor skulle han ellers være" hehe. Mannen min er sånn hjemmetype, som nesten aldri drar ut til kompiser eller noen ting. Han jobber med dem, og spiller med de om kvelden. Det er liksom bare sånn han er hehe.

Skrevet

Nei, han er på jobb. Mye lenger overtid enn vanlig. Jobber overtid omtrent hver dag, og er hjemme i 18-18.30, men altså mye senere i dag.

Men er greit for meg. Han sitter som oftest å ser film på pc'en allikevel. Og jeg sitter som oftest her og surfer på nettet eller ser på tv.

Skrevet

niks. ute med klubben. og jeg kjeder meg nå, så da blir det senga:-)

Skrevet

Nope, han er på jobb, over fem uker siden han dro, men på fredag kommer han forhåpentlig hjem!! :D

Men, jeg kjeder meg ikke spesielt nei, vant til å være alene på kveldstid..:)

Skrevet

Mannen min er hjemme, men jeg er ikke ;-)

Skrevet

Ja, han sitter ved siden av meg i sofaen og ser på MGP. :)

Han er stort sett hjemme, så når han er vekke synes jeg ærlig talt det er litt deilig!:)

Skrevet

ja han er hjemme. Jeg er forøvrig ganske nettop kommet fra jobb.

Skrevet

Mannen min er ALLTID hjemme på kveldene! :/

Skrevet

Mann på jobb i USA. Blir veldig kjedelig om kveldene. Trøster meg med at han snart kommer hjem med noe fint til meg.

Skrevet

ja han er hjemme. Han er ikke så veldig ofte borte om kveldene så jeg må faktisk si at jeg synes det er deilig de dagene han finner på noe. Trenger litt alenetid også.

her om dagen tok han også med seg veslejenta på 2mnd ut for første gang og det var deilig å kunne slappe helt av uten noe som helst ansvar.

Alltid deilig når han/de kommer hjem igjen også da selvfølgelig :-)

Skrevet

Nei, han er å skrur på bilen som vi skal reise på ferie med.

Ja, jeg kjeder meg, men vet jo han gjør noe for oss, dessuten liker han det veldig godt og jeg unner han å være mye borte for tia.

Skrevet

Han har nattuke denne uken, og skal i tillegg på jubileumsfest på lørdag, så jeg blir sittende alene hver kveld til søndag :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...