TusseMor07&09&14 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Heisann ) Titter bare innom en tur, og så nicket ditt her. Er jo ikke her lenger jeg... selvom jeg kjenner at jeg jammen har blitt babysyk igjen :oP (minsten er nettopp blitt ett år). Så da drømmer jeg litt da vettu, om ferdig utdannelse, jobb med mer penger så vi kan kose oss med enda en liten baby. Du har truffet så bra på meg før så da tenkte jeg at det skader jo ikke å spørre deg om noen ting. Så kan du jo se om du orker og har lyst til å svare meg ) Når kommer neste barn, kjønn, og er det det siste barnet vi får? Hvordan går eksamnene nå? Praktisk test (bestått-ikke bestått) og sykdomslære (A-F). Jeg har alltid ligget litt over gjennomsnittet... Ser du om jeg må jobbe lenge før jeg kommer inn på jordmorstudiene? (2 år igjen på sykepleien i tillegg til iallefall 1 år praksis) det er mange søkere, og få plasser... Blir veldig glad om du vil svare meg, om du får opp noe ) Håper ellers alt er bra med deg! Jeg er født 041082 han er født 201277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå