LivetErEnLek Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Snuppa har så smale føtter og ankler at hun snubler rundt i det meste av skotøy. Pappan her kom hjem med noen skofus sandaler, men de nektet hun å ha på, sitter ikke for fem flate øre. Så jeg byttet dem i ecco, de har jeg jo hørt skal være for smale føtter, men også disse er for brede. Hva skal jeg da gå for? Hun bruker str 20/21
WildPrincess Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har vært mest fornøyd med Super Fit på mi lille frøken... de selges flere steder bla. barnas hus der de også har små størrelser. Første skoene vi hadde var i str 17 og det var ikke lett å få tak i :S
LivetErEnLek Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Problemet er vel egnetlig ikke å finne sndaler som er små nok, finner mange som har passende lengde, men de er for brede for henne, sitter ikke godt. Er superfit smale?
WildPrincess Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja jeg tror det ihvertfall... sammenlignet med mye annet jeg har prøvd på foten hennes så er dette de som sitter best eller så har de blitt for store for henne.
LivetErEnLek Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Får ta turen til barnas hus og ta en titt jeg da. Tusen takk for tipset
Sara Maria Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Vi har også en gutt med smal fot. Har hatt to par SuperFit som har passet veldig fint :-)
Lemonia Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Rådis sine sko (Din Sko) passer fint på gutten min som også har smale føtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå